شانس سیمرغ نقش مکمل کیست؟ + عکس : فیلم سینمایی «یکی می خواهد باهات حرف بزنه» ...


فیلم سینمایی «یکی می خواهد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی عصر دیروز در برج میلاد برای اهالی هنر و رسانه اکران شد. تماشا: فیلم سینمایی «یکی می خواهد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی عصر دیروز در برج میلاد برای اهالی هنر و رسانه اکران شد.

این فیلم که باتوجه به زمان اکران (ساعت 2 بعد از ظهر) و حضور بازیگران اصلی فیلم بسیاری از اهالی مطبوعات را به برج میلاد کشانده بود اگرچه قدرت آب کردن یخ جشنواره را نداشت؛ اما به هر حال این امید را زنده نگه داشت که هنوز هم می شود شانس دیدن فیلم های قابل دفاع را در سی امین دوره جشنواره به دست آورد.

سیمرغ , مکمل بدنسازی , دیوث کیست

یکتا ناصر از بازیگران اصلی این فیلم که به ندرت برای مصاحبه حاضر می شود عصر دیروز برای دیدن فیلمش در برج میلاد حضور داشت.

یکتا ناصر که خیلی ها را بعد از تماشای فیلم به این نتیجه رساند که می تواند جزو شانس های دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل زن باشد درباره فیلم هایی که در جشنواره دیده بود به تماشا گفت: «همه جشنواره ها هم فیلم خوب دارند هم متوسط و هم بد. امسال هم از این قضیه مستثنا نبود. در کل به نظر من فیلم ها بد نبودند، بعضی ها را دوست داشتم اما از بعضی فیلم ها هم خوشم نیامد و حوصله مرا سر می برد».

بازیگر فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» درباره فیلم هایی که امسال در بخش مسابقه حضور دارند اظهارداشت: «نمی دانم کدام فیلم ها قابلیت شرکت در بخش مسابقه را داشته اند؛ اما بعضی فیلم ها به نظر من خیلی کم توانستند آن جذابیت لازم را داشته باشند اما همان طور که گفتم در این بخش هم همیشه خوب و بد وجود دارد و همین باعث برتری یک فیلم می شود».

او درخصوص حضورش در این فیلم توضیح داد: «خیلی فیلم را دوست دارم اما نه صرفا به این جهت که خودم در  آن بازی کردم؛ هرچند من همیشه سعی می کنم فیلمنامه ای را انتخاب کنم که بتوانم در آن حرفی برای گفتن داشته باشم. اما به طور کل داستان و تجربه همکاری با افرادی که در این فیلم حضور داشتند برایم لذت بخش بود».

کیست تخمدان , کیست مویی , شانس

یکتا ناصر درباره نقش خود هم گفت: «من این فیلم را عاشقانه بازی کردم و تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بازی خوبی ارائه دهم. وقتی «یکی می خواد باهات حرف بزنه» را در کنار فیلم های دیگر دیدم به نظرم کار آبرومندانه ای شده و در مقایسه با برخی فیلم ها فکر می کنم بهتر از آب درآمده باشد و امیدوارم موردپسند مردم هم قرار بگیرد».

آناهیتا نعمتی که امسال با فیلم های «پنهان» به کارگردانی مهدی رحمانی و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» ساخته منوچهر هادی به جشنواره فیلم فجر آمد قبل از اکران فیلم نظر خود را درباره «یکی می خواد باهات حرف بزنه» بیان کرد: «من این فیلم را تا به حال ندیده ام و این اولین بار است به همین خاطر نمی دانم چطور نتیجه داده است؛ اما من با انرژی این فیلم را کار کردم و تلاشم را برای بازی خوب به کار گرفتم».

او درباره ویژگی های این فیلم گفت: «خودم این کارم را دوست دارم مخصوصا فضای فیلم و قصه که برایم جالب و متفاوت بود.»

آنا نعمتی درباره همکاری با یکتا ناصر عنوان کرد: «این فیلم برای بهتر پیش بردن نیاز به همدلی و همراهی داشت که تک تک بچه ها به نحو احسن با هم همکاری کردند. یکتا ناصر از بازیگران خوب فیلم است. من و خانم ناصر برای فیلم خیلی انرژی گذاشتیم و امیدوارم که مردم هم فیلم را دوست داشته باشند».

نعمتی درباره نمایش «چنگیزخان» به کارگردانی چیستا یثربی که در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه دارد گفت: «من فقط توانستم 10 روز برای تئاتر وقت بگذارم از این نظر بسیار سخت بود و به هر ترتیب توانستم خودم را به بقیه بچه ها برسانم. اجرای چهار نقش در این نمایش به خاطر زمان کم، مقداری مشکل ساز بود اما توانستیم همه چیز را به خوبی با هم هماهنگ کنیم».


ویدیو : شانس سیمرغ نقش مکمل کیست؟ + عکس