شانس بزرگ مالی برای برانکو یا قطبی توسط پرسپولیس : مالیات ندادند و با ترک کشور ...



5 مانع بزرگ برای ایجاد محتوای موثر و مفید , داروهای گیاهی برای بزرگ کردن کیر , برای بزرگ شدن سینه چه بخوریم

مالیات ندادند و با ترک کشور به ریش اداره مالیات خندیدند و امروز که تنها تیمار پرسپولیس زبان‌بسته با نسخه تغییر سرمربی پیچیده شده است پیش شرط‌شان برای بازگشت به ایران تقبل پرداخت مالیاتی است که چند سال قبل توسط آقایان دور زده شده بود.

 برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی هر دو از مربیانی هستند که بدون تسویه بدهی ‌مالیاتی خود در ایران کشور را ترک کردند و اکنون اولین مجوز حضور این دو در ایران پرداخت این بدهی‌هاست که آن‌هم توسط باشگاه بحران زده پرسپولیس تقبل شده است.

 بررسی کارنامه گزینه‌های سرمربی‌گری پرسپولیس برای ادامه لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا و نیز کیفیت بازیکنان فعلی پرسپولیس حاکی از آن است که علاج قرمزپوشان در تغییر سرمربی نیست، آن‌ها با تغییر چهار سرپرست و سه سرمربی (با احتمال اخراج درخشان) در این فصل رکورددار خواهند بود.


حذف ایران از جام جهانی 2006 آلمان برای برانکو و عملکرد ضعیف پرسپولیس در لیگ هشتم و حذف تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2010 برای قطبی،‌ آخرین داده‌های کارنامه این دو گزینه سرمربی‌گری پرسپولیس در ایران است.

 اما به طور دقیق و جزیی‌تر عملکرد این دو را پس ترک ایران بررسی کرده‌ایم تا در معیار مسئولان باشگاه پرسپولیس در انتخاب برانکو و قطبی برای هدایت پرسپولیس چالشی ایجاد کنیم تا پاسخ آن‌ها را در نحوه و علت انتخاب سرمربی جدید قرمزپوشان بدانیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از خروج از ایران سرمربی دینامو زاگرب کرواسی شد، دو قهرمانی برای دینامو در همین سال بهترین عملکرد سرمربی کروات بود. برانکو در ادامه به علت اختلاف با مدیرعامل از باشگاه رفت هرچند در آخرین تجربه مربی‌گری خود بازهم بر روی نیمکت این تیم نشست.

 سرمربی سابق تیم ملی، به عنوان سرمربی تیم شاندونگ چین انتخاب شد، هرچند او با این تیم قهرمان لیگ چین شد اما کسب نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا منجر به اخراج او از باشگاه شد.

ایوانکوویچ پس از آن به عربستان رفت و برروی نیمکت الاتفاق نشست. او که به نتیجه‌ای بهتر از کسب عنوان چهارمی در لیگ عربستان نرسید در نهایت باز هم از این تیم اخراج شد تا راهی الوحده امارات شود، قراردادی که با اماراتی‌ها دو ساله بسته شده بود پس از باخت مقابل عجمان در سال 2013، فسخ و برانکو بازهم یک مربی اخراجی لقب گرفت.

دینامو زاگرب آخرین تیمی بود که برانکو بر روی نیمکت آن نشست، برانکو این‌بار در تجربه‌ای ناموفق تنها پنج بازی روی نیمکت این تیم دوام آورد و بازهم اخراج شد.

 اما افشین قطبی که با قبول سرمربی‌گری تیم‌ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ریسک بزرگی را پذیرفته بود در سه بازی آخر ایران روی نیمکت تیم ملی نشست. قطبی حدود سه ماه پیش از آن به دلیل کسب نتایج ضعیف در پرسپولیس برکنار شده بود در تیم ملی نیز ناموفق بود تا ایران در میان 32 تیم جام جهانی جایی نداشته باشد.

 حضور سه و نیم ساله قطبی در ژاپن مقامی بهتر از رتبه نهمی جی‌لیگ نبود. او در سال 2011 با تیم شیمیزو به مقام دهمی جی لیگ رسید و در سال‌های 2012 و 2013 نیز رتبه‌ای بهتر از نهمی در لیگ ژاپن کسب نکرد. او در سال 2014 نیز از 17 بازی ابتدایی جی لیگ تنها 21 امتیاز گرفت تا در نهایت از شیمیزو اخراج شود.

گزینه‌های پرسپولیسی‌ها که نتایجی توام با اخراج را در پرونده ثبت کرده‌اند رقم‌های پیشنهادی قراردادشان با پرسپولیس هم کم نخواهد بود. آن‌چه از رقم احتمالی قراداد برانکو طی چند روزه اخیر رسانه‌ای شد مبلغ 700 هزار دلار برای یک و نیم فصل و همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود، پرداخت مالیات برانکو در سالیان قبلی حضورش در کشور که مانع حضور مربی کروات در ایران خواهد بود نیز مساله‌ای است که توسط باشگاه پرسپولیس مورد توافق قرار گرفته است. هرچند بعید می‌رسد که قطبی نیز به رقمی کمتر از رقم قرارداد برانکو و پیش شرط‌های حضور او در ایران بسنده کرده باشد.

پرسپولیس و مهره‌هایش در این فصل نشان داده‌اند چه با دایی و چه با درخشان پتانسیل لازم را برای کسب نتیجه ندارند و شاید تنها با پایان لیگ بتوان به حضور موفق این تیم در لیگ پانزدهم امیدوار بود.

نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس که ادامه حضورش در این باشگاه در صورت واگذاری پرسپولیس در مزایده 19 اسفند در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد این روزها افکاری را در سر می‌پرواند که احتمالا در روزهای آتی به برانکو یا قطبی ختم خواهد شد. شوکی بزرگ به پرسپولیس که پیکره این تیم را در ادامه شوک‌های متوالی برای این تیم در فصل جاری نحیف‌تر از همیشه خواهد کرد. استدلال نژاد فلاح برای توافق با گزینه‌های سرمربی‌گری پرسپولیس هرچه باشد کارنامه ناموفق قطبی یا برانکو در سالیان اخیر نخواهد بود چرا که جز شکست چیزی برای آن‌ها در تاریخ ثبت نشده است.

 اخبار ورزشی  -  ایسنا


ویدیو : شانس بزرگ مالی برای برانکو یا قطبی توسط پرسپولیس