سیگاری ها! این پوستر ها را حتماً ببینید : کمپین‌های تبلیغاتی برای ترک سیگار ...


کمپین‌های تبلیغاتی برای ترک سیگار و آگاه کردن عموم از مضرات سیگار تبلیغاتی در سراسر جهان راه‌اندازی کرده‌اند. خبرگزاری فارس: کمپین‌های تبلیغاتی برای ترک سیگار و آگاه کردن عموم از مضرات سیگار تبلیغاتی در سراسر جهان راه‌اندازی کرده‌اند.

دیدن اینکه کمپین‌های تبلیغاتی برای ترک سیگار تبلیغاتی راه‌اندازی کنند واقعاً امیدوار کننده است و می‌تواند کار خوبی برای آگاه کردن مردم در سراسر جهان باشد.

سیگار کشیدن یکی از علل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. هر سال در هر 6 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می‌دهد و حدود 6 میلیون نفر در سال می‌شود که بیش از 5 میلیون نفر از این افراد در اثر کشیدن سیگار جان می‌دهند و بیش از 600 هزار نفر آنها افراد غیرسیگاری هستند که بدون اراده خود در معرض خطر مرگ و میر هستند.

اگر سطح مصرف فعلی ادامه پیدا کند تعداد مرگ و میر تا سال 2020 به 10 میلیون نفر می‌رسد. بیش از 80 درصد از یک میلیارد سیگاری که در سراسر جهان وجود دارد افرادی هستند که در کشورهای کم درآمد یا متوسط زندگی می‌کنند.

در فرانسه علت مرگ و میر اصلی در اثر سیگار کشیدن است و سالانه 73 هزار نفر در اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهند؛ در واقع از هر دو مرگ یک نفر سیگاری است و این افراد معمولاً بین سنین 35 تا 69 سال دارند.

در قرن بیستم، توتون و تنبکو باعث مرگ 100 میلیون نفر در سراسر جهان بوده است و در صورت کاهش نیافتن مصرف سیگار این تعداد ممکن است تا قرن 21 به یک میلیارد نفر در سال افزایش یابد.

با دانستن این موضوع اکنون می‌توان درک کرد چرا دولت‌ها قیمت سیگار را افزایش می‌دهند و چرا روی بسته‌های سیگار تصاویر ریه سیاه شده را می‌اندازند؛ هیچ دلیلی به غیر از بالا بردن آگاهی مردم از خطر مرگ زودرس نمی‌تواند باشد.

کمپین‌های تبلیغاتی برای اعلام و آگاه کردن مردم از ضرر 100 درصدی که سیگار دارد تبلیغاتی انجام داده‌اند و این تصاویر که برخی به شکل طنز نشان داده شده‌اند گویای خوبی برای نشان دادن مضرات سیگار برای عموم است.

پوستر , پوستر محرم , طراحی پوستر

پوستر تبلیغاتی , پوستر فیلم , پوستر عاشورا

پوستر دیواری , پوستر فیلم سلام بمبیی , پوستر شب یلدا

پوستر عید غدیر , پوستر فیلم هیهات , پوستر فیلم سیانور

پوستر سیانور , پوستر فیلم پارادایس , پوستر پیاده روی اربعین

پوستر فروشنده , سیگاری , پوستر تبلیغاتی لایه باز

هرچه بیشتر سیگار بکشید زودتر می‌میرید!

سیگاری ها , پوستر رحلت پیامبر , پوستر ایدز

سیگار کشیدن باعث سرطان ریه می‌شود.

پوستر هفته دولت , پوستر فیلم یتیم خانه ایران , پوستر شهادت امام جواد

سیگار کشیدن باعث مرگ می‌شود.

زیباترین نقاط اروپا که حتما باید در زندگیتان ببینید , پوستر حرم امام حسین , پوستر رسوایی 2

با له کردن سیگار زندگی خود را نجات دهید.

پوستر ابد و یک روز , پوستر ولادت امام رضا , پوستر فیلم ناردون

17هزار کودک انگلیسی هر سال در اثر نزدیک بودن به افراد سیگاری در بیمارستان بستری می‌شوند.

پوستر خشکسالی و دروغ , پوستر جشنواره , ببینید

استنشاق قلیان معادل کشیدن 200 سیگار است.

ریه سیگاری , پوستر فیلم آس و پاس , سیگاری چیست

سوختن زندگی خود را متوقف کنید.


ویدیو : سیگاری ها! این پوستر ها را حتماً ببینید