سینه‌ زنی و نوحه‌ خوانی در ورزشگاه آزادی : با توجه به فرا رسیدن ایام ماه محرم ...


با توجه به فرا رسیدن ایام ماه محرم در ورزشگاه آزادی مراسم نوحه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار خواهد شد. خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس با همکاری سازمان لیگ قرار است امروز پیش از بازی این تیم برابر صبای قم برنامه‌های فرهنگی را در ورزشگاه آزادی اجرا کند. بر همین اساس قرار است پیش از بازی و با توجه به فرا رسیدن ایام ماه محرم در ورزشگاه آزادی نوحه خوانی و سینه‌زنی اجرا شود.

*با توجه به درگذشت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس قرار است هانی فرزند مرحوم نوروزی همراه بازیکنان به زمین بیاید.

*قرار است بازیکنان پرسپولیس و صبا هم با اهدای شاخه گل به جایگاهی که برای مرحوم نوروزی در نظر گرفته شده یاد و خاطره این مرحوم را زنده نگه دارند.

*بازیکنان پرسپولیس با پیراهن‌های مشکی در بازی امروز بازی خواهند کرد اما با پیراهن‌هایی وارد زمین خواهند شد که عکس مرحوم نوروزی بر روی آن درج شده است.

*بازیکنان پرسپولیس امروز در ساعت 13 در هتل المپیک نهار را صرف خواهند کرد و برای استراحت به اتاق‌هایشان خواهند رفت. ساعت 15 و 30 دقیقه بازیکنان برای صرف عصرانه حاضر خواهند شد و جلسه فنی با حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی رأس ساعت 16 در هتل المپیک برگزار خواهد شد. بعد از این جلسه هم اعضای تیم راهی استادیوم آزادی می‌شوند.

*قرار است در مراسم آغاز مسابقه، هانی نوروزی در اقدامی نمادین بازوبند کاپیتانی پرسپولیس که در این فصل در اختیار زنده یاد هادی نوروزی بود را به رضا نورمحمدی تحویل دهد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم امروز از ساعت 18 و 24 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو : سینه‌ زنی و نوحه‌ خوانی در ورزشگاه آزادی