«سیندرلا» فیلم جدید کمپانی دیزنی +عکس : طرفداران سیندرلا، این داستان پریان ...


طرفداران سیندرلا، این داستان پریان پرطرفدار بی صبرانه منتظر اکران فیلم جدید با بازی لیلی جیمز(Downtown Abbey) در نقش سیندرلا، ریچارد مَدن در نقش شاهزاده(Game of Thrones)، استلا اسکارِسگارد(The Girl With the Dragon Tattoo و Thor) و دِرِک جیکوبی(Gosford Park) هستند. فوت و فن: طرفداران سیندرلا، این داستان پریان پرطرفدار بی صبرانه منتظر اکران فیلم جدید با بازی لیلی جیمز(Downtown Abbey) در نقش سیندرلا، ریچارد مَدن در نقش شاهزاده(Game of Thrones)، استلا اسکارِسگارد(The Girl With the Dragon Tattoo و Thor) و دِرِک جیکوبی(Gosford Park) هستند.

در این فیلم همچنین ستارگانی چون هلنا بونهم کارتر(Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street و Alice in Wonderland) که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده در نقش پری مهربان و کیت بلنشت در نقش «لیدی ترِمِین» مادرخوانده بدجنس سیندرلا بازی می‌کنند. کیت بلنشت تا به حال دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

ادام دیوان در فیلم جدید دیزنی , دانلود فیلم جدید , فیلم جدید

فیلم «سیندرلا» که اکران آن برای تاریخ 13 مارس 2015 برنامه ریزی شده، اقتباسی زنده بر اساس انیمیشن موزیکال «سیندرلا» شرکت والت دیسنی است و توسط کِنِت برانا، بازیگر انگلیسی کارگردانی می‌شود. موسیقی این فیلم توسط پاتریک دویل نوشته شده است.

سیندرلا داستان زندگی «اِلا»ی جوان است که پدر تاجر او بعد از مرگ مادرش دوباره ازدواج می‌کند. الا که عاشقانه پدرش را دوست می‌دارد، ورود نامادری جدیدش(کیت بلانشت) و دخترانش آناستازیا(هالیدی گرِینجر) و دریزیلا(سوفی مک‌شِرا) به خانه را به فال نیک می‌گیرد. اما پس از اینکه پدرش به صورت ناگهانی می‌میرد، الا خود را در چنگ خانواده‌ای حسود و بدجنس می‌بیند تا روزی که غریبه‌ای خوش قیافه را در جنگل ملاقات می‌کند. اما او نمی‌داند که این غریبه، در اصل یک شاهزاده‌ و نه یک پادو قصر است.

فیلم جدید ایرانی , فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم جدید 2016

برانا که بیشتر برای کارگردانی نمایش‌های شکسپیر شناخته شده است، تا به حال 5 بار نامزد دریافت جوایز اسکار شده و یک جایزه اِمی برای بازی در نقش افسر نازی «راینهارد هِیدریش» در فیلم «Conspiracy» دریافت کرده است. کارگردانی «سیندرلا» برای او قدمی جدید در زمینه کارگردانی خواهد بود.


ویدیو : «سیندرلا» فیلم جدید کمپانی دیزنی +عکس