سیم كارتهای 288 هزار تومانی نخرید :           همراه اول، همچنان سیم کارت های ...



 

 

سکه ده هزار تومانی , سکه 10 هزار تومانی , آب معدنی 60 هزار تومانی

 

 

 

همراه اول، همچنان سیم کارت های 0912 خود را به قیمت 288 هزار تومان می فروشد در حالیکه براساس پروانه قیمت، این سیم کارت ها 120 هزار تومان است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام كرد: تخلف همراه اول در فروش سیم كارت با قیمت بالا همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه خبر نوبخت، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (سازمان رگولاتوری) از ادامه تخلف همراه اول در فروش سیم کارت با قیمت بالا خبر داد و افزود: همراه اول، همچنان سیم کارت های 0912 خود را به قیمت 288 هزار تومان می فروشد در حالیکه براساس پروانه قیمت، این سیم کارت ها 120 هزار تومان است.

وی، درباره میزان تخلف همراه اول درخصوص تعداد سیم كارت هایی که گران به مردم فروخته است، گفت: مخابرات آمار سیم کارت های فروخته شده از زمان ابلاغ پروانه قیمت 29 تیر سال 87 تا 18 آبان 88 را حدود 120 هزار سیم کارت اعلام کرده است.

رضوانی تصریح كرد: در حال گرفتن آمار سیم کارت های (0912) فروخته شده پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات (بعد از 18 آبان سال 88) هستیم.

معاون سازمان رگولاتوری درباره برخورد این سازمان با تخلفات صورت گرفته، گفت: در صورت ادامه تخلف افزون بر جرایم نقدی، مدت زمان پروانه همراه اول نیز کاهش خواهد یافت.

مدت پروانه همراه اول از تاریخ 29 تیر سال 87 به مدت 15 سال تعیین شده است.

رضوانی تاکید کرد: تلفن ودیعه ای در پروانه مخابرات نداریم و براساس پروانه قیمت سیم کارت دایمی همراه اول 120 هزار تومان است که به عنوان هزینه اتصال از مشترک دریافت می شود، بدین ترتیب هر تغییری در این قیمت باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات برسد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: همراه اول از زمان ابلاغ پروانه در تیر سال 87 موظف بود سیم کارت های دایمی خود را به قیمت 120 هزار تومان بفروشد که با فروش سیم کارت ها به قیمت 288 هزار تومان تخلف کرده است.

رضوانی، درباره اینكه چرا سازمان تنظیم مقررات بیش از 2 سال چشم بر تخلفات مخابرات و همراه اول بسته بود و در چند ماه اخیر این تخلفات را مطرح کرده است؛ توضیحی نداد..../تحلیل:تابناک


ویدیو : سیم كارتهای 288 هزار تومانی نخرید