سیمئونه: احتمال هر سناریویی وجود دارد : سرمربی اتلتیکو مادرید از عملکرد شاگردانش ...


سرمربی اتلتیکو مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال مادرید راضی است. او می‌گوید در دیدار برگشت احتمال رقم خوردن هر نتیجه‌ای وجود دارد و نمی‌توان تیم برنده را از پیش مشخص کرد. خبرگزاری ایسنا: اتلتیکو مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود از رئال مادرید پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دیدار برگشت هفته آینده که قرار است در سانتیاگو برنابئو برگزار شود برای دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

هر چند اتلتیکو مادرید نتوانست در این دیدار از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و برابر حریف سرشناس خود به پیروزی برسد اما دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی این تیم در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که هر دو تیم شانس صعود به دور بعد را دارند.

او گفت: می‌خواهم درباره بازی صحبت کنم. بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم که به تنها چیزی که فکر کنند، فوتبال باشد. آنها همه دستورات کادر فنی را در این دیدار اجرا کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند؛ به ویژه در نیمه دوم که بهتر از نیمه نخست بودیم.

او ادامه داد: بازی آن گونه که پیش‌بینی می‌کردم پیش رفت. ما برابر حریف بزرگی به میدان رفته بودیم. در نیمه نخست نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و این رئال مادرید بود که بهتر از ما کار کرد اما در نیمه دوم بهتر از حریف کار کردیم و این خوشحال کننده است. الان باید در سانتیاگو برنابئو نیز به میدان برویم تا تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شود. در دیدار برگشت احتمال هر سناریویی وجود دارد. تلاش خواهیم کرد تا در سانتیاگو برنابئو با آرامش حمله کنیم. نمی توانم هیچ پیش بینی از این دیدار داشته باشم. فقط می توانم بگویم که احتمال هر نتیجه ای وجود دارد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید درباره صحنه های جنجالی این دیدار مثل حرکت خشن راموس و یا گاز گرفتن کارواخال گفت: آن حرکت راموس که اصلا عمدی نبود. درباره ماندزوکیچ هم باید بگویم که او بازیکن شجاعی است و تلاش زیادی در این دیدار داشت. ما به بازیکن بزرگی مثل او نیاز داریم. هر دو تیم در بازی برگشت یک بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارند. ما سوارس را نداریم و رئال مادرید هم مارسلو را ندارد و این اصلا خوب نیست.


ویدیو : سیمئونه: احتمال هر سناریویی وجود دارد