سیدجلال حسینی: آقای کرانچار خودت را به خواب زده‌ای!/ نفهمیدم بازیکن فنی شدم یا اخلاق! :



سیدجلال حسینی , میلیاردر شدن آقای کارت خواب , آقای شجاعی خودت علامت سوال بزرگ فوتبالی

سیدجلال حسینی: آقای کرانچار خودت را به خواب زده‌ای!/ نفهمیدم بازیکن فنی شدم یا اخلاق!

سیدجلال حسینی با انتقاد شدید از زلاتکو کرانچار گفت: مثل اینکه نمی‌دانید کجا مربیگری می‌کنید. یک بار دیگر فیلم بازی را ببینید و بعد درباره اتفاقاتش اظهارنظر کنید.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، اتفاقات متعدد این بازی، اظهارات کرانچار درباره اخراج بازیکن پرسپولیس و داوری این بازی صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

بازی را به سپاهان باختید اما این بازی اتفاقات زیادی به همراه داشت...
داور واقعا بازی را به هم ریخت. در همان صحنه درگیری داشتم به دو بازیکن نگاه می‌کردم. بازیکن سپاهان صد در صد روی حسینی خطا کرد. اما داور در عین ناباوری بازیکن ما را اخراج کرد و مجبور شدیم 90 دقیقه 10 نفره بازی کنیم. مطمئن باشید اگر قهرمانی پنالتی نمی‌گرفت و بازیکن ما را اخراج نمی‌کرد، شرایط در ادامه بازی متفاوت می‌شد اما همه مردم دیدند که بازیکنان ما بعد از 10 نفره شدن چقدر تلاش کردند.

کارشناسان داوری هم به اشتباه قهرمانی در اخراج میثم حسینی اشاره کردند.
تشخیص آن صحنه کار راحتی بود. بازیکن ما روی زمین افتاده بود اما داور می‌آید پنالتی می‌گیرد و او را اخراج می‌کند. بعد از آن صحنه به قهرمانی گفتم چرا بازیکن ما را اخراج می‌کنی؟ گفت: "من خطای بازیکن حریف را ندیدم و بازیکن شما خطا کرد،‌ صحبت نکنید." این در حالی است که همه مردم دیدند بازیکن سپاهان خطا کرد. هر چقدر به قهرمانی گفتیم، اشتباهش را قبول نکرد.

کرانچار بعد از بازی گفت قضاوت داور درباره آن صحنه درست بوده است.
به کرانچار بگویید می‌داند که کجا زندگی می‌کند و کجا در حال مربیگری است؟ اگر شما به اجرا شدن قانون علاقه دارید و می‌گویید که اگر خطایی که اخراج دارد، در هر دقیقه از بازی باید بازیکن خاطی اخراج شود، چرا به تیم خودتان یاد نداده‌اید که قانون را اجرا کند. در همان دقیقه 2 بازیکن شما بود که خطا کرد اما داور کاملا برعکس سوت زد. معلوم است وقتی نتیجه بازی به نفعت شده این طور صحبت می‌کنی.

مثل اینکه به خاطر صحبت‌های کرانچار خیلی عصبی هستید؟
بله واقعا ناراحتم. آقای کرانچار! خلعتبری در اوایل نیمه دوم بازی جوانمردانه را رعایت کرد و توپ را به رحمان احمدی داد اما شما هنوز به بازیکنت یاد نداده‌ای که فیرپلی را رعایت کند و وقتی توپ دستش می‌رسد، می‌خواهد برود گل بزند. آقای کرانچار هر که هستی، برای خودت هستی اما باید بدانی در کجا مربیگری می‌کنی.

 

مثل اینکه خودتان را به خواب زده‌اید. او نباید این طور فکر کند که چون تیمش برده می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. با این حال فکر می‌کنم این باخت برای ما خیلی خوب شد؛ چرا که بازیکنان ما فهمیدند باید خارج از زمین با افراد دیگری هم بجنگیم. متاسفانه خیلی از بازیکنان ما به این مسائل توجه ندارند.

البته سرمربی سپاهان معتقد بود در 90 دقیقه تیمش حاکم زمین بوده است.
آخر یک نفر به من بگوید سپاهان دیروز چه فوتبالی بازی کرد؟ شما یازده نفره بودید اما برنامه‌هایتان مقابل این تیم 10 نفره فقط زیر توپ زدن و ضدحمله بود. شما به این می‌گویید بازی باکیفیت؟ فکر می‌کنم کرانچار یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند. او می‌گوید تیمش بر بازی تسلط داشته اما کدام تسلط؟ فکر می‌کنم کرانچار دیروز تحت تاثیر مسائل دیگری بود و اصلا بازی را به درستی ندید.

فکر می‌کنی این باخت پرسپولیس را از کورس مدعیان قهرمانی دور می‌کند؟
به هیچ وجه این باخت ما را از صدر جدول دور نمی‌کند. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده اما امیدوارم همه مردم دیده باشند که تا این نقطه از فصل هر کار خواسته‌اند با پرسپولیس کرده‌اند. برای اولین بار به کرج رفتیم و با نفت هم در تختی بازی کردیم. وضعیت داوری را هم که دیگر خودتان می‌بینید.

 

همه چیز دست به دست هم داده که پرسپولیس اذیت شود. از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم بیدار شوند و بدانند که باید با افراد دیگری هم بجنگیم. غیر از هواداران‌مان هیچکس را نداریم. واقعا یک تیم تنها هستیم که شرایط به ضرر‌مان است و فقط دل‌مان به حمایت هواداران گرم است.

با این همه عملکرد سیدجلال حسینی باز هم قابل توجه و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. البته متوجه نشدیم که در پایان بازی بهترین بازیکن فنی شدی یا بازیکن اخلاق!
خودم هم نفهمیدم که بهترین بازیکن زمین شدم یا بازیکن اخلاق. فقط یک جایزه به ما دادند و ما هم به رختکن رفتیم. بعد از اخراج حسینی در سمت چپ خط دفاع تنها شده بودم و با جالوویچ و حاج صفی و حمودی طرف بودم.

 

خدا را شکر خودم از نظر بدنی خیلی آماده این بازی بودم اما داور همه چیز را خراب کرد. مطمئن باشید اگر دقیقه 2 پنالتی نمی‌گرفت، سپاهان تا فردا صبح هم نمی‌توانست به ما گل بزند. گل دوم را هم که همه دیدند. برای زدن گل تساوی پیش‌روی کرده بودیم. واقعا بازیکنان ما با وجود 10 نفره بودن خوب به سپاهان فشار آوردند اما مطمئنیم که وضعیت این طور نمی‌ماند و پرسپولیس آینده خوبی دارد. /ایسنا

 


ویدیو : سیدجلال حسینی: آقای کرانچار خودت را به خواب زده‌ای!/ نفهمیدم بازیکن فنی شدم یا اخلاق!