سیاوش خیرابی عاشق بیمار می شود : اخبارفرهنگی - سیاوش خیرابی عاشق بیمار می شود سیاوش ...



سیاوش خیرابی , شلوار سیاوش خیرابی , بیوگرافی سیاوش خیرابی

اخبارفرهنگی - سیاوش خیرابی عاشق بیمار می شود

سیاوش خیرابی گفت:به عنوان فرد كوچكی كه در سینما حضور دارم به همكاران بگویم که بیایید پشت همدیگر باشیم و هوای همدیگر را داشته باشیم.

سیاوش خیرابی در حال خواندن فیلمنامه «ازدواج کم دردسر» است. بازیگر سریال «آوای باران» درباره کارهای آماده پخشش گفت: فیلم «همسر مزاحم» به کارگردانی محمد بصیری از کارهای آماده پخشم است. داستان این فیلم درباره پسری است که روزی به مطب مادر روان شناس خود می آِید و عاشق یکی از بیمارها می شود. اما بعد از توضیح دادن این قضیه به مادر خود با مخالفت رو به رو می شود.

فیلم «لوک خوش شانس» به کارگردانی مجید کاشی فروشان که از جشنواره کودک پخش شد، منتظر اکرانش هستم و شخصیت لوک را بازی می کنم. فیلمنامه «ازدواج کم دردسر» را مشغول خواندن هستم و خلاصه داستان آن درباره پسری است که از شهرستان به تهران میاید و در محله نیاوران مشغول رفتگری می شود. او که مشغول نظافت کوچه است با باز شدن درب یکی از خانه ها چشمش به دختر همسایه می افتد و هردوی آنها در یک نگاه عاشق هم می شوند.

او ادامه داد: چندین پیشنهاد پروژه به من شده که در حالا حاضر مشغول بررسی هستم. او درباره حضورش روی صحنه تئاتر گفت: تئاتر را خیلی دوست دارم کار کنم و پیشنهاد های زیادی از جمله آقای دژاکام داشتم، اما بزودی در آن حضور پیدا خواهم کرد.

بازیگر سریال «سه پنج دو» درباره دستمزدهای این روزهای بازیگران گفت: همه بی پول شده اند و خیلی کم پیش می آید  که بدون دعوا  بتوانیم پول هایمان را بگیریم. من 4 سال است پولی را به مبلغ 2میلیون تومان از تهیه کننده ای می خواهم که بعد از مدت ها هنوز به من برنگردانده است. در آخر به عنوان فرد كوچكی كه در سینما حضور دارم به همكاران بگویم که بیایید پشت همدیگر باشیم و هوای همدیگر را داشته باشیم.

اخبار فرهنگی - سینماخبر
 


ویدیو : سیاوش خیرابی عاشق بیمار می شود