سیاسی چگونه مدیرعامل پرسپولیس شد؟ : حمیدرضا سیاسی رییس هیئت مدیره سابق باشگاه ...


حمیدرضا سیاسی رییس هیئت مدیره سابق باشگاه آخرین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است . ورزش سه: سیاسی که چندماه پیش و پس از تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به همراه حمید استیلی به عنوان سرمایه گذار وارد مجموعه پرسپولیس شد، با حذف تدریجی رقبا سرانجام اختیار کار را کاملا در دست گرفت .

سیاسی که در جامعه فوتبال ایران چهره شناخته شده ای نبود ، ابتدا بر رای وزارت ورزش در استفاده از علیرضا رحیمی مدیر سابق سپاهان تمکین کرد اما به مرور و در یک روز او و علی دایی سرمربی منتخب وی را از چرخه کار در پرسپولیس خارج کرد و حمید درخشان و بهروز منتقمی را به کار گمارد . او حالا و در پایان نیم فصل 24 ساعت پس از برد شیرین در دربی 79 به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده تا همه امور را تحت کنترل خود بگیرد .درست در زمانی که هیچ اعتراض بزرگی علیه او صورت نخواهد گرفت .

او که مدیر عامل یک شرکت بزرگ راه سازی و ساختمانی به نام اقلیم است ، تغییرات مثبتی در هیئت مدیره پرسپولیس داده و دو چهره خوشنام باشگاه را با خود همراه کرده است. در عین حال ، با بیرون شدن اسپانسر پرسپولیس و شرکت اس آی اس که برند پرسپولیس را تحت الاجاره خود می داند ، امور مالی باشگاه نیز به او وابسته است تا حداقل در ابتدای کار یکی از مقتدرترین مدیران پرسپولیس باشد . مدیری که برای حل مشکلات مالی نیازمند یاری اعضای هیئت مدیره و حرف شنوی از آنها نیست!

اینکه سیاسی دیگر از دفترش در میدان آرزانتین به ساختمان باشگاه در خیابان سئول مهاجرت می کند یا نه، هنوز روشن نیست اما قول او نزدیک کردن ساختار این مجموعه به نقطه از استاندارد است .


ویدیو : سیاسی چگونه مدیرعامل پرسپولیس شد؟