سیاسی: قلعه‌نویی باید مربی تیم ملی شود! : دربی حساسیت خیلی عجیبی نخواهد داشت ...


دربی حساسیت خیلی عجیبی نخواهد داشت چون به نظرم تیم ما زودتر از آن حرفها قهرمانی اش را قطعی کرده است. آی اسپورت:  حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با ای اسپورت درباره ادامه همکاری این باشگاه با سید جلال جسینی و مهرداد پولادی صحبت های تازه ای کرد.

سیاسی گفت: در مورد سیدجلال ، تصمیمات لازم به اقای رحیمی ابلاغ شده است و ایشان به عنوان مدیرعامل این موضوع را پیش می برند. اما موضوع آقای حسینی بیش از همه به خود ایشان ربط دارد چون باید تصمیم بگیرد که می خواهد در پرسپولیس ادامه بدهد یا نه . ماهم طبیعتا آماده تعامل هستیم چون سیدجلال از بازیکنان کلیدی ماست.

او درباره مهرداد پولادی هم می گوید : با پولادی قرارداد داریم اما اگر او پیشنهاد خوبی داشت اجازه جدایی اش را می دهیم چون اگر از پرسپولیس یک بازیکن به یک تیم خوب خارجی برود برای ما هم افتخار است.

سیاسی درباره بازی استقلال و پرسپولیس در هفته آخر لیگ هم حرفهای جالبی می زند . او می گوید: این بازی حساسیت خیلی عجیبی نخواهد داشت چون به نظرم تیم ما زودتر از آن حرفها قهرمانی اش را قطعی کرده است!

از سیاسی درباره رابطه خوبش با امیرقلعه نویی هم می گوید : با آقای قلعه نویی دوستی دیرینه ای دارم و اگر در فدراسیون فوتبال کاره ای بودم آقای قلعه نویی را سرمربی تیم ملی می کردم. چون ایشان از نظر پختگی و تجربه در این حد هست.


ویدیو : سیاسی: قلعه‌نویی باید مربی تیم ملی شود!