سیاسی با چندشرکت قرارداد امضاکرد؟ :   اخبار ورزشی - سیاسی با چندشرکت قرارداد ...



اخبار سیاسی , سیاسی , اخبار سیاسی بدون سانسور

 

اخبار ورزشی - سیاسی با چندشرکت قرارداد امضاکرد؟

وکیل مدافع شرکت بهنام پیشرو کیش گفت: باشگاه پرسپولیس قبل از شرکت موکل من، برند باشگاه را به داتام و صدراسیستم واگذار کرده بود و بدون اینکه با آنها قرارداد خود را فسخ کند، برند را به شرکت موکل من واگذار کرد و بدون اینکه با ما فسخ کند به جنکسیس واگذار کرده است.

  وکیل شاکی پرونده باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات خواجه وند مبنی بر اینکه شرکت بهنام پیشرو کیش حاضر به مصالحه نیست، گفت: تا کنون هیچ یک از مسئولان باشگاه برای مذاکره و مصالحه تماس نگرفته اند.

قهرمان شجاعی روز پنجشنبه در گفت و گو باایرنا در پاسخ به اظهارات اخیر خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس، افزود: اولا تا کنون هیچ مقام مسئولی که دارای اختیاراتی در باشگاه پرسپولیس باشد، برای انجام مذاکره و مصالحه با ما تماس نگرفته است.

وکیل مدافع شاکی پرونده باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ثانیا آقای خواجه وند عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیست و هیچ سمتی در این باشگاه ندارد که بتواند در این خصوص مذاکره یا مصالحه کند و در در خصوص سمت سخنگویی وی نیز جای بحث وجود دارد.

سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس 17 آذر ماه با احضار قبلی به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه و بازپرس برای وی قراربازداشت موقت صادر کرد.

پس از بازداشت سیاسی، گمانه زنی ها درباره علت بازداشت وی و اینکه اتهام سیاسی، امنیتی است، بالا گرفت تا اینکه علی جمشیدی مدیر حقوقی پرسپولیس گفت وی به خاطر قراردادهایی که دو سال قبل به امضا رسیده و نقشی در آن نداشته بازداشت شده و امنیتی بودن اتهام سیاسی نادرست است.

پس از این اظهار نظر، مدیر عامل شرکت بهنام پیشرو کیش گفت سیاسی با شکایت این شرکت بازداشت شده است.

در حالی که همگان فکر می کردند سیاسی بزودی آزاد یا قرار بازداشت وی به قرار وثیقه تبدیل می شود، این اتفاق نیفتاد و به گفته خواجه وند سخنگوی باشگاه، پیگیری ها برای تبدیل قرار بازداشت سیاسی، بی نتیجه ماند.

شجاعی وکیل شاکی پرونده پرسپولیس روز گذشته ( چهارشنبه) در خصوص بازداشت سیاسی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد نمی توانم درباره جزئیات آن اظهارنظر کنم، اما برند تبیلغاتی باشگاه پرسپولیس با قراردادهای موازی و معارض به چند نفر از جمله شرکتی که وکالت آن را بر عهده دارم واگذار کرده بود.

وی گفت: شاکی اصلی این پرونده شرکت بهنام پیشرو کیش است که در دست بررسی و تحقیقات شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت قرار دارد.

شجاعی ادامه داد: به دلیل نقل و انتقال موازی و معارض برند تبلیغاتی باشگاه به چند نفر از آقای سیاسی که قبلا ریاست هیات مدیره باشگاه را بر عهده داشت، از وی شکایت کردیم و نمی توانم چگونه قراربازداشت موقت برای وی صادر شده است.

به گفته وی، بازپرس پرونده دستور تحقیق از افراد مطلع در این پرونده را صادر کرده است.

وکیل مدافع شرکت بهنام پیشرو کیش گفت: باشگاه پرسپولیس قبل از شرکت موکل من، برند باشگاه را به داتام و صدراسیستم واگذار کرده بود و بدون اینکه با آنها قرارداد خود را فسخ کند، برند را به شرکت موکل من واگذار کرد و بدون اینکه با ما فسخ کند به جنکسیس واگذار کرده است.

شجاعی یادآور شد: مبلغ قرارداد موکلم با پرسپولیس 30 میلیارد تومان بود که 10 میلیارد آن را پرداخت کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز درپاسخ به اظهارات وکیل مدافع شاکی مدیرعامل این باشگاه گفت: خلاف قرارداد عمل نکرده و برند باشگاه از تاریخ عقد قرارداد فقط دراختیارآقایان بوده است.

وی ادامه داد:مسوولان باشگاه بارها بامسوولان این شرکت تماس برقرار کرده و از آنان خواستند به تعهداتشان عمل کنند که نشد برهمین اساس قرارداد فسخ و ما با سرمایه گذاران دیگر وارد مذاکره شدیم.

اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو : سیاسی با چندشرکت قرارداد امضاکرد؟