سیاسی: از فردا من مدیرعامل پرسپولیس هستم : یا به دنبال سواستفاده از پرسپولیس ...



طاهری مدیرعامل پرسپولیس , سردار مدیرعامل پرسپولیس , پرسپولیس

یا به دنبال سواستفاده از پرسپولیس هستند یا به زانو در می‌آیند
سیاسی: از فردا من مدیرعامل پرسپولیس هستم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در حالی که دقایقی پیش استعفای رسمی خود را تحویل هیات مدیره داد عنوان کرد تصمیمی برای خرید باشگاه ندارد.

سیاسی که بعد از آزادی از زندان با شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس مواجه بود با استعفای رسمی از مدیریت باشگاه، دیگر سمتی در این تیم ندارد اما به نظر می‌رسد برنامه‌های برای حضور در مزایده خرید این باشگاه در ذهن خود می‌پروراند و البته مثل همیشه تلاش دارد آن را از خبرنگاران دور نگه دارد. او در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره اتفاقات اخیر حرف زد که در ادامه می‌خوانید:

سیاسی ابتدا با اظهار بی‌اطلاعی از دلیل زندانی شدنش در این مدت گفت: خودم هم هنوز نمی‌دانم دلیل آن چیست و البته حرف و حدیث هم درباره این مساله زیاد است. الان هم با قید وثیقه آزادم و شاید در این مدت بتوانم متوجه شوم دلیل این اتفاق چه بوده است.

وی که ساعاتی پیش استعفای رسمی خود را تقدیم هیات مدیره کرده در این باره توضیح داد: من استعفایم را تقدیم هیات مدیره کرده ام و تا زمان تصمیم‌گیری در این باره در خدمت پرسپولیس هستم. من وقتی برای چند ماه در زندان هستم طبیعی است که یک نفر جای من را بگیرد. ضمن اینکه استعفای بنده وقتی در زندان هستم نمی‌تواند وجاهت قانونی داشته باشد.

سیاسی در ادامه درباره جلسه‌اش با امیررضا خادم و در پاسخ به این سوال که به دنبال دریافت هزینه‌هایش در تیم پرسپولیس خواهد بود یا خیر نیز گفت: در جلسه با خادم در این باره بحثی نشد و در زمان فروش باشگاه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد. با توجه به اینکه در این مدت حضور نداشتم حساسیت زیاد شده بود و ترجیح دادم در این مقطع از سمتم استعفا دهم. اما از فردا به باشگاه می‌روم و تا زمان تصمیم‌گیری در مورد استعفایم در پشت میزم قرار خواهم گرفت.

این اتفاق می‌تواند پرسپولیس را با چالش عجیبی روبرو کند؛ تیمی با دو مدیرعامل، سرنوشت نژادفلاح در این تیم چه خواهد شد؟ سیاسی در این باره می‌گوید: به هر حال ایشان در زمانی که من نبودم عهده‌دار این سمت بودند و البته نمی‌توان از زحمات ایشان به راحتی گذشت اما از فردا من در باشگاه حاضر خواهم بود. ایشان قائم مقام باشگاه هستند و می‌توانند در حیطه وظایف خود به فعالیت‌شان ادامه دهند. به هر حال وقتی من زندانی شدم باشگاه باید به حیات خودش ادامه می‌داد، آخرین تصمیم مسوولان هم این بود که محمد حسین نژادفلاح به عنوان قایم مقام با اختیار تام مدیرعاملی مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد و فعالیت کند.

سیاسی در ادامه درباره برنامه‌هایش برای خرید باشگاه هم اظهارنظری عجیب داشت: معتقدم واگذاری باشگاه به صورت یک جانبه به یک خریدار اشتباه بزرگی است. این باشگاه به خاطر بزرگی‌و مردمی بودنش باید از طریق بورس به فروش برسد. واگذاری پرسپولیس و استقلال به یک نفر، دو حالت بیشتر ندارد؛ یا اینکه یک عده از مشکلات باشگاه خبر دارند و بعد از خرید باشگاه می‌خواهند از آن استفاده‌های خاص ببرند. یک عده هم از مشکلات خبر ندارند و وقتی باشگاه را تحویل می‌گیرند، مشکلات آنها را به زانو درمی‌آورد! استنباط من این است که باشگاه فراتر از آن است که احساسات هواداران میلیونی آن را به دست دو نفر بدهند.

وی درباره خریداری پرسپولیس ادامه داد: صلاح نیست و هیچ برنامه‌ای هم برای این کار ندارم. من هیچ‌وقت برای خریداری پرسپولیس اقدامی نخواهم کرد. ولی همانطور که در مصاحبه‌هایم اعلام کردم امکان دارد که اگر شرایط فراهم باشد برای کمک بخشی از سهام باشگاه را بخرم، اما به دنبال مالکیت این باشگاه و خریدارش نیستم.

سیاسی در پایان درباره حضور برانکو ایوانکوویچ و آینده خودش در این باشگاه گفت: چون نبودم نباید در این مورد اظهار نظر کنم که البته اظهار نظر من تاثیری هم ندارد. این تصمیم مدیرانی بود که در آن مدت می‌توانستند چنین تصمیمی را بگیرند. در حال حاضر باید شرایط را بررسی کنم و خودم را با آن شرایط وفق بدهم. در حال حاضر هیأت مدیره باید به وظیفه خود عمل کند در خصوص شرایطی که وجود دارد نیز با توجه به اینکه قرار هم نیست تا پایان فصل معجزه‌ای صورت بگیرد احتمالا چند روزی را در خدمت باشم تا مدیرعامل جدید انتخاب شود.
اخبار ورزشی - فارس



ویدیو : سیاسی: از فردا من مدیرعامل پرسپولیس هستم