سیاسیون کجا هیات می‌روند؟ :   سیاسیون هم مثل خیلی از مردم، تکایا و هیات‌های ...



 

سیاسیون هم مثل خیلی از مردم، تکایا و هیات‌های مذهبی خودشان را در محرم دایر می‌کنند، هیات‌هایی که گعده‌های مذهبی در آن جریان دارد که آن هم متاثر از فضای سیاسی امروز کشور است.

 

قانون: سیاسیون هم مثل خیلی از مردم، تکایا و هیات‌های مذهبی خودشان را در محرم دایر می‌کنند، هیات‌هایی که گعده‌های مذهبی در آن جریان دارد که آن هم متاثر از فضای سیاسی امروز کشور است.

یکی از مجالس سوگواری سیدوسالار شهیدان که در آن چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی حضور می‌یابند،‌ مجلس عزاداری است که از سوی علی لاریجانی، ‌رییس مجلس شورای اسلامی در منزلش واقع در خیابان دولت برگزار می‌شود.

وزرا،‌ نمایندگان مجلس و ‌برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله افرادی هستند که در این مراسم حضور می‌یابند.

حسین فدایی نماینده تهران نیز از بانیان حسینیه علی‌اکبر در شهر ری است. از سوی دیگر چند سالی است مراسم عزاداری مسجد ارک که حاج منصور ارضی در آن به نوحه‌سرایی پرداخته و در لابه‌لای صحبت‌های خود گریزی نیز به عرصه سیاست زده است‌ از هیات‌های سیاسی محسوب می‌شود. در این مراسم اصناف و بازار و چهره‌های اصولگرا شرکت می‌کنند. یکی از مراسم‌های عزاداری که اصلاح‌طلبان در‌ آن شرکت می‌کنند، مجلس سوگواری است که در منزل عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات برگزار می‌شود.

منزل صادق خرازی نیز از شب تاسوعا محل رفت ‌و آمد چهره‌های اصلاح‌طلبی است که برای شرکت در مجلس سوگواری اباعبدالله الحسین حضور می‌یابند. همچنین مسجد خوزستانی‌ها واقع در خیابان وزراء که شمخانی از بانیان آن محسوب می‌شود و هرازگاهی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آن شرکت می‌کند، از دیگر مجالس سوگواری محسوب می‌شود که به واسطه حضور برخی از مسوولان نظام و فعالان سیاسی،‌ می‌توان از آن به عنوان هیات سیاسی یاد کرد... / منبع:shafaf.ir


ویدیو : سیاسیون کجا هیات می‌روند؟