سگ عجیب با بیش از 2 میلیون فالوور : سگ پشمالویی به نام Beast، وقتی مالکی به ...


سگ پشمالویی به نام Beast، وقتی مالکی به نام مایک زاکربرگ، مؤسس فیس‌بوک داشته باشد، می‌تواند به یک چهره معروف و محبوب بین کاربران اینترنت تبدیل شود.



پادشا: شمار مخاطبان صفحه اختصاصی سگ محبوب مایک زاکربرگ، مؤسس فیس‌بوک، اخیراً از مرز 2میلیون مخاطب فراتر رفت. این برای نخستین بار در محبوب‌ترین شبکه اجتماعی اینترنت که صفحه ای مربوط به یک سگ، با مخاطب میلیونی مواجه شده و تصاویر روزانه فعالیتهای آن، باده‌ها هزار لایک تعقیب می‌شود. از فیسبوک با بیش از 1میلیارد کاربر ثبتشده، بهعنوان یکی از کشورهای پرجمعیت دنیا، البته در دهکده جهانی مجازی نام می‌برند که در کنار کشور سیصدمیلیونی اینستاگرام، قدرتمندتر و باسابقهتر است. در این کشور مجازی، سگ‌ها نیز می‌توانند مانند شخصیت‌های هنری و اجتماعی، در سطح بین‌المللی مشهور شوند.
 
افزایش فالوور اینستاگرام , خرید فالوور اینستاگرام , فالوور اینستاگرام

به گزارش برترین‌ها، خالق میلیاردر و جوان فیسبوک، به همراه Cilla، همسر چینی خود، صفحه اختصاصی را در چند سال پیش برای سگ محبوبش راهاندازی کرد و تصاویر و اخبار فعالیت‌های روزانه وی را در این صفحه در اختیار کاربران قرارداد که با استقبال گسترده ای میان فعالان این شبکه مواجه شد. زاکربرگ، درباره این سگ نوشته است که "بیستدرواقعیک نوع پائولی است که ژن سگ و گوسفند دارد و از نوع مجاری می‌باشد. موهای بلند و ظاهر بافتهشده این سگ سفید، همواره تصاویر جالب و عجیبی را از سگ خالق سرزمین دیجیتالی فیسبوک برای مخاطبانش ارائه می‌دهد که در ادامه آمده است. زاکربرگ در اکثر تصاویری که از "بیست" گرفته است، او را در بغل پریسیلا، همسر جدید خود قرار داده است و معمولاً پیام تبریک به مناسبت رویدادهای مختلف را نیز از زبان سگ محبوبش به جامعه مخاطبانش ارائه می‌دهد که جالبتوجه است.
 
افزایش فالوور , خرید فالوور , میلیون
("بیست" در 9 تصویر)

زاکربرگ حتی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، بعضاً تصاویری از زندگی روزانه‌اش با این سگ محبوب قرار می‌دهد که تصویر حمام کردن "بیست" که چند هفته پیش ارائه کرد، با 8هزارلایک مواجه شد.
 
 ربات افزایش فالوور اینستاگرام , فالوور , های فالوور

فروش فالوور اینستاگرام , عجیب , افزایش فالوور گوگل پلاس
(تصویر همسر زاکربرگ و "بیست" پشمالو)

 دانستنی های عجیب , عجیب ترین هتل های دنیا , نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

آخرین تصویری که زوکربرگ از "بیست" بر روی صفحه شخصی این حیوان در فیسبوک قرار داده است، مربوطه به اول ژانویه 2015 می‌باشد که قریب به 30هزارنفران را لایک کرده‌اند. گفتنی است صفحه اختصاصی سگ محبوب زاکربرگ در نشانی facebook.com/beast.the.dog قرار دارد. زاکربرگ مؤسس و مالک فیس‌بوک، با قراردادی 1میلیارد دلاری، شبکه مشهور اینستاگرام را در سال 2012 میلادی خریداری کرد.


ویدیو : سگ عجیب با بیش از 2 میلیون فالوور