سگ‌ گردانی در سواحل دریا ممنوع شد : جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره ...


جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرایی‌شدن طرح‌های سالم‌سازی دریا و تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی از امروز (جمعه) در سواحل دریا خبرداد. خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرایی‌شدن طرح‌های سالم‌سازی دریا و تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی از امروز (جمعه) در سواحل دریا خبرداد.

 سرهنگ روح‌الامین قاسمی با بیان این مطلب از به کارگیری روزانه 1200 نیرو در طرح‌های سالم‌سازی دریا خبر داد، گفت: در بیش از 328 کیلومتر ساحل دریا با همکاری فرماندهی یگان ویژه پاسداران و دریابانی استان مازندران نظم و امنیت را برای مسافران برقرار خواهیم کرد.

به گفته وی، حفظ نظم وامنیت در سواحل و مناطق تفریحی و توریستی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر عدم‌شنا در مناطق ممنوعه از برخورد قانونی ماموران انتظامی با هنجارشکنان در راستای طرح امنیت اخلاقی در سواحل و جلوگیری از شنای مختلط در دریا گفت: ارائه خدمات بهداشتی در طرح‌های سالم‌سازی دریا، حضور ناجیان غریق و ارائه خدمات انتظامی برای استفاده مسافران و گردشگران از دیگر برنامه‌ها در طرح‌ سالم‌سازی دریاست.

وی با بیان اینکه بطور شناور بیش از 12 میلیون مسافر در ایام تابستان به استان مازندران سفر می کنند، افزود: طرح‌های سالم‌سازی دریا به صورت نیمه فعال از ابتدای خردادماه سال جاری کار خود را آغاز کرد.

جانشین فرمانده‌ انتظامی‌ مازندران ازتشدید طرح امنیت اخلاقی از امروز (جمعه) در طرح‌های سالم‌سازی دریای مازندران خبر داد.

ناهنجاری اجتماعی، بدپوششی و سگ گردانی درسواحل ممنوع
 
قاسمی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی از برخورد جدی پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله حمل حیوانات و سگ‌گردانی، بدپوششی و عدم‌رعایت شئونات اسلامی در سواحل خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به نقش امنیت درجامعه تصریح کرد: امنیت از ضروری‌ترین و مهمترین پشتوانه توسعه پایدار است و نقش محوری در توسعه و ثبات حیات انسان‌ها دارد و بدون امنیت هیچ انسانی قادر به ادامه زندگی نیست.


ویدیو : سگ‌ گردانی در سواحل دریا ممنوع شد