سکوت بازیگر "هفت سنگ" شکست :   اخبار فرهنگی - سکوت بازیگر "هفت سنگ" شکست سکوت ...



مجری متن، حاشیه سکوت خود را شکست , بازیگر زن سکوت بره ها , پراتیوشا بانرجی بازیگر زن هندی به دلیل شکست عشقی خودکشی کرد عکس

 

اخبار فرهنگی - سکوت بازیگر "هفت سنگ" شکست

سکوت بهنام تشکر - بازیگر نقش اصلی مجموعه رمضانی «هفت سنگ» - درخصوص حاشیه‌های مطرح شده مبنی بر اینکه این سریال کپی‌برداری از یک سریال آمریکایی است، سرانجام شکسته شد و وی توضیحاتی را در این خصوص و همچنین حضورش در سریال «هفت سنگ» ارائه داد.

بهنام تشکر، بازیگر سریال‌هایی همچون «ساختمان پزشکان» و مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» در گفت‌و‌گو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اطلاع داشتید سریال «هفت سنگ» مابه ازای خارجی دارد و اینکه آیا «خانواده مدرن» که یک سریال آمریکایی است را دیده است؟ گفت: پیش از این فقط چند قسمت از آن سریال را دیده بودم، اما آن سریال برای ادامه من را جذب نکرد. درخصوص سریال «هفت سنگ» نیز به ما گفته شده بود که قسمت‌های اول این مجموعه قرار است شبیه به «Modern family» باشد اما فقط دو سه قسمت آن. به هر حال اصلا فکر نمی‌کردیم یک چنین حاشیه‌هایی برای این سریال پیش بیاید.

وی در پاسخ به اینکه ذهنیات درونی بهنام تشکر در قبال این حاشیه‌ها چه بوده است، اظهار کرد: من خودم را درگیر نکردم به جهت اینکه این اولین کار نیست که به این شکل ساخته می‌شود؛ به عنوان مثال من در تئاتر چندین کار اقتباسی داشتم. در حال حاضر نیز هم در سینما و هم در سریال‌های تلویزیونی که پیش از این پخش شده‌اند و در سریال‌های بعدی هم این اتفاق خواهد افتاد اما یک مقدار تعجب کردم بابت اینکه مگر اولین بار است که این اتفاق می‌افتد!

وی در ادامه با بیان اینکه شاید خویشتن‌داری تماشاگران مقداری کم شده است، گفت: در همه این حالت‌ها حق را به مخاطبان می‌دهم، آن‌ها حق دارند ما را نقد کنند، ما هم به نقدشان گوش می‌دهیم منتهی نقد باشد لطفا.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه آیا 20 میلیون مخاطب حق ندارند، سریالی که ساخته شده‌ است را ببینند، گفت: اگر پنج میلیون را فاکتور بگیریم که اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنند، 65 میلیون و یا اصلا 20 میلیون مخاطب آیا حق ندارند سریالی که ساخته شده‌ را ببینند به خاطر اینکه حال 1000 نفر اعتراض کرده‌اند که ای وای همه چیز به خطر افتاده است!

تشکر در پاسخ به این پرسش که آیا مسوولان تلویزیون در قبال ذکر نکردن منبع اقتباس سریال «هفت سنگ» مقصر نیستند؟ بیان کرد: خب دیگر سیاست‌های سازمان همین است.

بازیگر نقش بهروز در سریال «هفت سنگ» در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درخصوص نقش خود در این مجموعه و اینکه چقدر تلاش کرده است با حضور در کنار فرناز رهنما، نقشش در «ساختمان پزشکان» را تکرار نکند، گفت: ما تقریبا به این قضیه فکر کردیم اما کلا فضای سریال «هفت سنگ» با «ساختمان پزشکان» فرق می‌کرد. هم فیلمنامه‌ها، هم ارتباط با آدم‌ها و هم کارگردان. ارتباط روزبه با الهام در «هفت‌ سنگ» با ارتباط نیما در سریال «ساختمان پزشکان» کاملا متفاوت است. در «هفت سنگ» این دو خانواده‌ای هستند که همدیگر را دوست دارند، یکدیگر را نقد می‌کنند اما در «ساختمان پزشکان» امکان این کار وجود نداشت. در سریال «هفت سنگ» این خانواده با یکدیگر حرف می‌زنند اما در سریال «ساختمان پزشکان» همیشه دعوا بود. به طور کلی فضاها با یکدیگر متفاوت است.

تشکر همچنین در ادامه مطالب بالا افزود: شاید به این مساله فکر کردیم که مبادا نقشمان شبیه به سریال «ساختمان پزشکان» باشد، اما واقعا این‌طور نیست و یک فضای دیگر است.

بهنام تشکر در ادامه با این پرسش مواجه شد که آیا سریال «هفت سنگ» را یک سریالی مناسب برای پخش در ایام رمضان می‌داند، پاسخ داد: سریال «هفت سنگ» یک سریال خانوادگی و از آن دسته سریال‌هایی است که به نسبت کمتر تولید می‌شوند؛ به علت اینکه بیشتر سریال‌ها داستانی هستند، اما ما از ابتدا نمی‌دانستیم که این سریال قرار است رمضان پخش شود و بعدا قرار شد که رمضانی شود.

او همچنین درخصوص نحوه پخش نامناسب سریال «هفت سنگ» به دلیل تداخل با بازی‌های جام‌جهانی اظهار کرد: به دلیل اینکه بازی جام‌جهانی داشتیم، همچنین بازی‌های لیگ والیبال هم داشتیم، از طرفی دیگر مذاکرات 5+1 هم داشتیم، متوجه شدم وقتی این همه مردم می‌نشینند و نقد می‌کنند معلوم است که بیننده‌های خودش را دارد. به هر حال کنداکتور ماه رمضان است حتی اگر با دو بازی مهم جام‌جهانی و مذاکرات 1+5 روبرو شویم مخاطبان این سریال‌ها را می‌بینند.

تشکر در پاسخ به اینکه آیا سریال‌های رمضانی شبکه‌های دیگر از جمله «مدینه» را دیده است، اظهار کرد: این سریال‌ها را ندیدم و در واقع نتوانستم آن‌ها را ببینم.

بهنام تشکر از بازیگر خردسال سریال «هفت سنگ» که در این سریال نقش دخترش را ایفا می‌کند، نیز گفت.

وی با اشاره به اینکه بازیگر نقش «ماهور» در سریال «هفت سنگ» که نزدیک به دو سال سن دارد، «روژین» نام دارد، گفت: او دختر باهوشی است و من ارتباط ویژه‌ای با او برقرار کردم. به هر حال من یک بچه چهار سال و نیمه دارم و بچه‌ها را خیلی دوست دارم.

این بازیگر با بیان اینکه ارتباط خوبی با ماهور برقرار کرده است، گفت: این ارتباط به گونه‌ای بود که سر سریال‌ او در آغوش من می‌خوابید اما زمانی که سر سکانس بیدار می‌شد، هر چیز که می‌گفتیم عین همان را می‌گفت و دیگر لازم نبود تکرار کنیم.

بهنام تشکر در ادامه گفت: ماهور علاقه زیادی به من داشت و همچنین سر سریال به من می‌گفت «بابا تشکر عاشقتم».

وی در ادامه این گفت‌وگو از حضورش در رادیو گفت.

او اظهار کرد: رادیو را دوست دارم. رادیو مخاطبان زیادی دارد و فضایی در آن است که در هیچ کجای دنیا نیست. در نتیجه اگر به برنامه‌ای دعوت می‌شوم که می‌ببینم برنامه‌ای خوب و وزین است اگر وقتم طوری باشد که بتوانم به آن برنامه برسم حتما این کار را می‌کنم، حال یا به عنوان مجری یا به عنوان کارشناس.

وی در ادامه تأکید کرد: رادیو را دوست دارم.

بهنام تشکر که این روزها مخاطب پروپاقرص بازی‌های جام‌جهانی بوده است در خصوص نحوه پخش این بازی‌ها و همچنین لزوم انجام سانسور حرفه‌ای در تلویزیون اظهار کرد: به هر حال تلویزیون، دارای چارچوبی است و خارج از این چارچوب نمی‌تواند چیزی را پخش کند اما نکته‌ای که وجود دارد برای سانسور بخش‌هایی از بازی و جایگزین کردن تصاویری جدید، مسوولان پخش باید هوشمندانه‌تر عمل کنند به جهت اینکه مخاطبان ما مخاطبان هوشمندی هستند. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو : سکوت بازیگر "هفت سنگ" شکست