سو استفاده از دختران جوان با عضویت در سایت همسریابی : پلیس از دستگیری مردی ...


پلیس از دستگیری مردی خبر داد كه با سوءاستفاده از دختران و دستیابی به عكس‌های شخصی آنان در سایت‌های همسریابی از دختران تقاضای برقراری دوستی می‌كرد. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری مردی خبر داد كه با سوءاستفاده از دختران و دستیابی به عكس‌های شخصی آنان در سایت‌های همسریابی از دختران تقاضای برقراری دوستی می‌كرد.

سرهنگ مرتضویان درباره دستگیری عامل ارسال‌کننده ایمیل‌های تهدیدآمیز گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را آغاز كردند.

وی افزود: بنا بر اظهارات شاکیه، وی چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی آشنایی تعدادی از عکس‌های شخصی خود را برای وی ارسال كرد.

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه متهم پس از دریافت عکس با ارسال ایمیلی تقاضای دوستی و ارتباط می‌كند که با مخالفت شاکیه روبرو می‌شود و متعاقب آن برای وی پیامی مبنی بر این که «اگر ارتباط برقرار نکنی عکسی دروغین از تو را در اینترنت پخش می‌كنم» به وی ارسال می‌كند.

 گفت: با دریافت این شكایت ﻤﺄموران اقدامات خود را آغاز و پس از انجام تحقیقات متهم را شناسایی و دستگیر كردند.


وی در این مورد به کاربران توصیه كرد: به افرادی که در این‌گونه سایت‌ها یا تالارهای گفت‌وگو با آنان آشنا می‌شوید به هیچ عنوان اعتماد نکنید چرا كه کلاهبرداران در فضای مجازی به راحتی می‌توانند تغییر چهره دهند و از شما سوء استفاده كنید و اقدام به کلاهبرداری و حتی تهدید به هتک حرمت و اخاذی كنند.       


ویدیو : سو استفاده از دختران جوان با عضویت در سایت همسریابی