سویشرت هایی برای همه جا خوابیدن! : به تازگی سوئیشرت هایی (هیپنوس) برای خوابالوها، ...


به تازگی سوئیشرت هایی (هیپنوس) برای خوابالوها، مسافران خسته و کسانی که هرروز پس از ساعت ها کار مجبورند یکی دوساعتی را در وسایل نقلیه بگذرانند طراحی شده است! پادشا: به تازگی سوئیشرت هایی (هیپنوس) برای خوابالوها، مسافران خسته و کسانی که هرروز پس از ساعتها کار مجبورند یکی دوساعتی را در وسایل نقلیه بگذرانند طراحی شده! این سوئیشرتهای گرم و نرم، جای مناسبی است برای این که سرتان را راحت بگذارید و یک چرت کوتاه بزنید. همه این ها به لطف کلاه قابل باد شدنش که یک بالش ارگونومیک را برایتان فراهم می کند، ایجاد می شود. 
ایده هایی برای شب یلدا , توصیه هایی برای رفع جوش صورت , بهترین ساعات برای خوابیدن و بیدار شدن
سازنده هیپنوس، یعنی جاش وودل، تیمی از طراحان صنعتی باتجریه را برای تولید بالشی مناسب و بی عیب و نقص برای سوئیشرت هایش تشکیل داد. بادشدن این بالش ها، تنها سه ثانیه طول می کشد و حداکثر راحتی را برای سر فراهم می کند. برای خالی کردن بادش هم کافیست به آرامی کلاه راه فشار دهید تا از طریق دریچه کوچکی که دارد همه هوا خارج شود. 
میوه هایی برای پیشگیری از سرطان سینه , توصیه هایی درباره خوابیدن با آرایش , توصیه‌هایی برای جلوگیری از سکته مغزی
این بالش در یک جیب قرار دارد و هروقت که بخواهید می توانید آن را خارج کنید. هرچند راحتی، نکته کلیدی این سوئیشرت هاست اما درعین حال طراحی آن به گونه ایست که وقتی بالش پر از باد است، لباس شما حجیم و زشت به نظر نرسد. 
ایده هایی برای کسب و کار , ایده هایی برای هدیه , ورزش هایی که برای بدن ضرر دارند
رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک , روش‌هایی طبیعی برای افزایش تستوسترون در مردان , عکس نوشته هایی برای همسرم


ویدیو : سویشرت هایی برای همه جا خوابیدن!