سوگند قرآن برای اثبات باوفایی شوهر : زنی در دادگاه خانواده گفت: بعد از گذشت ...


زنی در دادگاه خانواده گفت: بعد از گذشت 10 سال از زندگی مشترك‌مان، همسرم به من و بچه‌اش خیانت كرده و من دیگر نمی‌توانم با چنین مردی به زندگی ادامه دهم و خواهان همه حق و حقوق خود هستم. زنی در دادگاه خانواده گفت: بعد از گذشت 10 سال از زندگی مشترك‌مان، همسرم به من و بچه‌اش خیانت كرده و من دیگر نمی‌توانم با چنین مردی به زندگی ادامه دهم و خواهان همه حق و حقوق خود هستم.

زنی با حضور در دادگاه خانواده با ارائه‌ درخواست طلاق خود به قاضی شعبه درباره دلیل طلاق خود اظهار كرد: زمانی كه 22 سال داشتم به عقد همسرم درآمدم و تا امروز 10 سال از زندگی مشترك ما می‌گذرد و یك دختر 9 ساله ثمره و حاصل این ازدواج است كه هم من و هم شوهرم حاضریم جان خود را فدای دخترمان كنیم.

وی مدعی شد: من در این 10 سال دور از خانواده‌ام در شهر دیگری با همسرم و مادرش در یك واحد آپارتمان زندگی كردم و در این سال‌ها لحظه‌ای لب به شكایت باز نكردم اما در حال حاضر به دلیل رفتار ناپسند شوهرم راهی دادگاه شدم تا حق و حقوق خود را بگیرم زیرا همسرم به من خیانت كرده و من نمی‌توانم با مردی كه اینقدر راحت به خانواده‌اش خیانت می‌كند، زندگی كنم.

شوهر این زن با دست گذاشتن روی قرآن كریم، حرف‌های همسرش را درباره خیانت تكذیب كرد و افزود: من هرگز به همسر و دخترم خیانت نكرده‌ام و به همین قرآن قسم می‌خورم زیرا من در شهری كوچك زندگی می‌كنم و هیچگاه با چنین كاری آبروی چندساله‌ خود را از بین نمی‌برم. همسرم اشتباه می‌كند و من از او خواهش می‌كنم از طلاق منصرف شده و به خانه بازگردد، زیرا زندگی بدون او برایم بسیار سخت است و بیشتر از من، مادرم نمی‌تواند دوری‌اش را تحمل كند، زیرا رابطه‌ مادر من و همسرم مانند رابطه‌ مادر و دختری است.

وی ادامه داد: من در زندگی هیچگونه كوتاهی برای همسر و بچه‌ام انجام نداده‌ام و همیشه تا آنجا كه در توان داشتم همه‌چیز را برایشان فراهم كردم. اكنون نیز در محضر دادگاه از او خواهش می‌كنم تا به خانه بازگردد.

زن جوان كه از رفتار همسر خود متعجب شده بود، عنوان كرد: من همه‌چیز را به خدا می‌سپارم و با این رفتار همسرم هیچ‌چیز نمی‌توانم بگویم، زیرا او دست خود را روی قرآن گذاشته است. من از طلاق منصرف شده‌ام اما خواهان مهریه‌ام هستم و حاضر نیستم آن را ببخشم، زیرا حق من است.

مرد جوان در حالی كه به دست‌ و پای همسرش افتاده بود، گفت: من همه مهریه‌ات را پرداخت خواهم كرد و به تو قول خواهم داد كه دیگر در زندگی سختی را تحمل نكنی.

منبع: تابناک


ویدیو : سوگند قرآن برای اثبات باوفایی شوهر