«سوفیا لورن» روی فرش قرمز کن +عکس : 50 سال از زمانی که سوفیا لورن اولین بار ...


50 سال از زمانی که سوفیا لورن اولین بار در سال 1964 قدم به فرش قرمز جشنواره فیلم کن گذاشت می گذرد. هنوز هم این ستاره افسانه ای به اندازه دوران جوانی اش می درخشد و کوله باری از تجربیات شش دهه فعالیت سینمایی و هنرنمایی در بیش از 100 فیلم را به دوش می کشد      
پادشا: 50 سال از زمانی که سوفیا لورن اولین بار در سال 1964 قدم به فرش قرمز جشنواره فیلم کن گذاشت می گذرد. هنوز هم این ستاره افسانه ای به اندازه دوران جوانی اش می درخشد و کوله باری از تجربیات شش دهه فعالیت سینمایی و هنرنمایی در بیش از 100 فیلم را به دوش می کشد که البته برایش ثروتی 30 میلیون دلاری به همراه داشته است.

سوفیا لورن , بیوگرافی سوفیا لورن , سوفیا لورن مهزاد الیاسی

لورن فعالیت سینمایی اش را با نقش های کوچکی در سال 1950 آغاز کرد و با بازی در فیلم "میلیونرها" در سال 1960 به شهرت رسید. در همان سال وی جایزه اسکار بهتر بازیگر نقش اول زن را برای فیلم "دو زن" دریافت کرد.

پس از این فیلم بود که او توانست در یک سری از فیلم های کلاسیک هالیوودی در کنار بازیگرانی همچون کری گرنت، کلارک گیبل و مارلون براندو بازی کند و معروف تر شود.

با همه اینها، سوفیا ادعا می کند که وقتی او به عنوان مهمان افتخاری به کن بازگشت، حرفه او ترقی نکرد زیرا تهیه کنندگان او را زیبا نمی دانستند. او می گوید: «اونا بهانه می آوردن که من دهنم خیلی بزرگه و بینی م خیلی بلنده. من بعد از تست بازیگری استخدام نمی شدم... ولی کم کم فیلمسازان فهمیدن که چطور چهره منو نشون بدن.» لورن که در ماه سپتامبر هشتاد ساله می شود، اعتراف می کند که پیر شدن "خیلی سخت" است.

در جشنواره فیلم کن 2014، سوفیا لورن به عنوان مهمان افتخاری شرکت کرده است و پسر کارگردانش، ادواردو پونتی، او را همراهی می کند.
مهزاد الیاسی سوفیا لورن , سفر سوفیا لورن به ایران , دکوراسیون خانه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی

خط قرمز , گوشت قرمز , لاک قرمز

قرمز , فلفل قرمز , سوفیا ورگارا

فرش قرمز , ماهی قرمز , لوبیا قرمز

خط قرمز آپارات , سوفیا , سوپ جو قرمز

رنگ قرمز , سریال خط قرمز , کلم قرمز

روبان قرمز , فیلم قرمز , شبدر قرمز

ترشی کلم قرمز , روانشناسی رنگ قرمز , خواص فلفل قرمز


ویدیو : «سوفیا لورن» روی فرش قرمز کن +عکس