سوغات سینمای ژاپن و کره برای شما : اخبار فرهنگی - سوغات سینمای ژاپن و کره برای ...



اخبار فرهنگی - سوغات سینمای ژاپن و کره برای شما

نمی‌توان محصولات ژاپنی را قاطی باقی کشور‌های آسیای شرقی کرد. سینمای ژاپن یک سر و گردن از باقی محصولات سینمای آسیای شرقی بالاتر قرار دارد. به همین خاطر اگر تصمیم دارید با سینمای آسیای شرقی آشنا شوید، توصیه ما به شما این است که با بهترین‌ها شروع کنید.

مگر هر گردی گردو می‌شود؟ خب با همین مثال باید بگوییم که هر چشم بادامی، ژاپنی نمی‌شود. این طور است که نمی‌توان محصولات ژاپنی را قاطی باقی کشور‌های آسیای شرقی کرد. سینمای ژاپن یک سر و گردن از باقی محصولات سینمای آسیای شرقی بالاتر قرار دارد. به همین خاطر اگر تصمیم دارید با سینمای آسیای شرقی آشنا شوید، توصیه ما به شما این است که با بهترین‌ها شروع کنید، شک نکنید که شروع هر کاری، خیلی مهم است.به همین خاطر است که به شما توصیه می‌کنیم برای آشنا شدن با سینمای آسیای شرقی با محصولات سینمای ژاپنی یا در نهایت کره‌ای شروع کنید. در همین روند به کشور‌های دیگر هم می‌رسید. در این گزارش از سینمای ژاپن و کره جنوبی برای شما آورده‌ایم. فیلم‌هایی که هر کدام در حوزه خودشان مهم هستند و دیدن‌شان به شما توصیه می‌شود.

In the mood for love

اطلاعات پرواز قوانین کشور ژاپن برای توریست ها , قوانین کشور ژاپن برای توریست ها , فروختن مو در ژاپن برای پیشرفت


«در حال و هوای عشق» فیلمی دیگر از سینمای آسیای شرقی است که در فهرست «اولویت‌های تماشا» قرار دارد. کارگردان فیلم تبار هنگ کنگی دارد اما فیلم خوش‌ساختی است. یک فیلم رمانتیک خوب که می‌تواند شروع خوبی برای تماشای فیلم‌های آسیای شرقی باشد. البته نباید این نکته را از خاطر ببرید؛ با دیدن این فیلم توقع‌تان نسبت به فیلم‌های این محدوده بالا می‌رود. «در حال و هوای عشق» فیلم عجیبی است، داستان در هنگ کنگ می‌گذرد و قصه خیانت زوج‌ها را به تصویر کشیده است، اما خیلی متفاوت. این فیلم با شرکت در جشنواره‌های مختلف 35 جایزه را ازآن خودش کرده و به غیر از این برای 27 جایزه مختلف نامزد شده است.

Like someone in love

مد، سوغات تلخ غرب برای زنان , سینمای ژاپن , سوغات ایران برای خارجی ها


اگر قرار باشد از سینمای آسیای شرقی صحبت کنیم، نمی‌توانیم حرفی از «مثل یک عاشق» کیارستمی نزنیم. فیلم آخر کیارستمی درست است که یک فیلمساز ایرانی تبار دارد اما داستان فیلم به طور کامل در توکیو می‌گذرد و این شهر را به تصویر کشیده است.نیویورک تایمز در  مورد این فیلم نوشته است:«به اعتقاد مارتین اسکورسیزی«سینما ترکیبی است از آن چیزی که درون قاب تصویر می‌بینید و هرآنچه بیرون از آن است» و عباس کیارستمی فیلمساز ایرانی کسی است که با وسواس منحصربه‌فردی این قاعده اصولی سینما را به کار می‌گیرد. «مثل یک عاشق»را می‌توان به عنوان آینه‌ای از «کپی برابر اصل»درنظر گرفت که درآن زن و مردی (ژولیت بینوش و میشل ویلیامز) درمسیر پی بردن به ماهیت حقیقت در هنر در برابر دیدگان حیرت‌زده مخاطبان مبادرت به بازچینی رابطه یکدیگر می‌کنند. آیا آنان غریبه‌اند، عاشقند، زن و شوهرند؟و این چیزی است که مابه هیچ‌وجه از آن مطمئن نیستیم. این فیلمی است که در آسیای شرقی می‌گذرد و جزئی از همین سینماست.

Cast away in moon

خلاقیت روستایی در ژاپن برای جذب گردشگر , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر


«دورافتاده روی ماه» عنوان فیلم دیگری از آسیای شرقی است. فیلم عجیبی که یک داستان کاملا تخیلی دارد. خیلی از منتقدان عقیده دارند که کره‌ای‌ها در رقابت با ژاپنی‌ها تلاش دارند تا شبیه آنها فیلم تولید کنند، در تکنولوژی پیشرفت کنند و... داستان فیلم در مورد مردی است که تصمیم به خودکشی می‌گیرد اما از یک ناکجاآباد سردر می‌آورد. فیلم سرگرم کننده‌ای که به راحتی می‌تواند شما را نسبت به سینمای آسیای شرقی امیدوار کند.

انیمه‌های ژاپنی، بهترین‌ها

اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر


ژاپنی‌ها در کل دنیا برای دو چیز خیلی معروف هستند؛ اول کل مسائلی که به تکنولوژی روز دنیا مربوط می‌شود و دیگری تولید انیمه و مانگاست. به انیمیشن‌های ژاپنی انیمه می‌گویند. اما داستان مانگا خیلی جالب است. ژاپنی‌های فانتزی ذهن‌شان خیلی فعال است و علاقه دوچندانی به دنیای ابر قهرمانان و کمیک استریپ‌های ایالات‌متحده دارند. بعد از جنگ جهانی دوم برای اینکه هیچ وابستگی به غرب، به خصوص ایالات‌متحده نداشته باشند، تصمیم به تولید کمیک استریپ‌های وطنی می‌گیرند و مانگا خلق می‌کنند. یکسری کمیک استریپ پرکار، پر از اتفاق و صد البته پر از ابرقهرمان، آن هم از جنس اساطیری و اصیل. در مورد مانگا هیچ حرفی نمی‌توانیم بزنیم و نمی‌دانیم چه سلیقه​ای دارید، اما توصیه می‌کنیم حتما انیمه‌های ژاپنی را نگاه کنید، احتمالا تا حالا چند نمونه اش را دیده‌اید. «شهر اشباح»، «قلعه متحرک هاول» و ... تمام کارهای هاروکی میازاکی در همین ژانر گنجانده می‌شوند و می‌توانید برای شروع از میازاکی شروع کنید و اگر به این مقوله علاقه‌مند شدید سراغ انیمه‌های سریالی بروید و با یک دنیای تازه آشنا شوید.

Old boy

اینستاگرام برای کامپیوتر , ژاپن , تلگرام برای ویندوز


این فیلم یکی از معروف‌ترین فیلم‌های آسیای شرقی است که حتما باید آن را تماشا کنید؛ فیلمی به کارگردانی «چان ووک پارک». او فیلم‌های زیادی را تا به حال ساخته است. فیلم‌هایی که هر کدام در زمان خودشان سر و صدای زیادی بر پا کرده است. جالب است بدانید، درست است که کارگردان تبار کره جنوبی دارد و در سئول به دنیا آمده، اما این فیلم اقتباسی است از یک مانگای ژاپنی و داستان فیلم به طور کامل در توکیو می‌گذرد. قصه فیلم داستان عجیب مردی است که درگیر یک ماجرای انتقام می‌شود. بیشتر از این نمی‌توان در مورد خلاصه داستان حرف زد. باید فیلم را دید و با آن ارتباط برقرار کرد. اما یک نکته را در نظر داشته باشید. این فیلم به شدت خشن است و صحنه‌های خشونت‌بار در فیلم موج می‌زند. پس زمانی را برای دیدن این فیلم انتخاب کنید که در آرامش کامل به سر می‌برید.

 

اخبار فرهنگی - مجله زندگی ایده آل / برترین ها


ویدیو : سوغات سینمای ژاپن و کره برای شما