سوشا: حاضرم در جریان بازی هم پنالتی بزنم : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس آنقدر ...


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس آنقدر اعتمادبه‌نفس دارد که حاضر است در جریان بازی هم برای تیمش پنالتی بزند. خبرگزاری تسنیم: سوشا مکانی در دیدار پرسپولیس برابر راه‌آهن یک چهره ویژه بود که دو پنالتی حریف را گرفت و یکی از پنالتی‌های تیمش را تبدیل به گل کرد. مکانی در مورد درخششی که در این بازی داشت و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

ابتدا در مورد بازی صحبت کن.

برای من این خوشحال‌کننده است که بازی را بردیم تا هواداران شاد شوند. بازی سختی بود اما فکر می‌کنم مستحق پیروزی در آن بودیم.

بعد از گلی که خوردی، برخی از تماشاگران نیلسون را تشویق کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من به اینگونه مسائل کاری ندارم و همیشه تلاش می‌کنم کار خود را انجام دهم. با نیلسون هم دوست هستم و هیچ مشکلی بابت تشویق او نداشتم.

نظرت در مورد مهار دو پنالتی و ضربه‌ای که تبدیل به گل کردی چیست؟

اگر الان حرفی بزنم شاید برخی بگویند چون پنالتی‌اش گل شده است اینطور می‌گوید ولی باور کنید روحیه من برای زدن پنالتی خیلی بالا بود. من همیشه در شرایط سخت بهترین روحیه را دارم و همین باعث شد که دو پنالتی را بگیرم و یک پنالتی را هم تبدیل به گل کنم. البته پنالتی زدن تصمیم خودم نبود.

چطور؟ یعنی تصمیمی برای پنالتی زدن نداشتی؟

این کار با اعتماد سرمربی تیم صورت گرفت. بدون شک با اعتماد کادر فنی بود که من پنالتی دوم را زدم و اتفاقاً گل هم شد. خوشحالم که در مجموع سهم کوچکی در برد تیمم داشتم.

مثل اینکه باید به تو لقب چیلاورت بدهیم ...

چیلاورت نه، من همان لقب «سوشای دست طلایی» را دوست دارم که هواداران به من داده‌اند. امیدوارم بتوانم محبت‌شان را جبران کنم.

قبل از زدن پنالتی استرس نداشتی که توپ را تبدیل به گل نکنی؟

واقعاً پنالتی زدن در آن شرایط شهامت می‌خواهد ولی باز هم می‌گویم که من روحیه این کار را داشتم. حتی می‌توانم در جریان بازی هم پنالتی بزنم و روحیه این کار را دارم. به عقیده خودم خوب پنالتی می‌زنم ولی دوست ندارم زیاد از خودم تعریف کنم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند. اگر آن پنالتی تبدیل به گل نمی‌شد شاید خیلی حرف‌ها زده می‌شد ولی خدا را شکر که توپ را گل کردم.

بازی بعدی تیم‌تان با گل‌گهر سیرجان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی سختی است. تیمی که دو تیم لیگ برتری را حذف کرده است، نمی تواند حریف آسانی باشد. با این حال هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و باید این بازی را هم ببریم تا به مراحل بالاتر برویم.

فکر می‌کنی در تیم ملی هم به آن چیزی که دوست داری برسی؟

به عقیده خیلی‌ها، من در تیم ملی همیشه از لحاظ آمادگی بدنی جزو آماده‌ترین بازیکنان بوده‌ام ولی اینکه بازی کنم یا حتی دعوت شوم به نظر سرمربی بستگی دارد. من همیشه با خدا معامله می‌کنم نه بنده خدا.


ویدیو : سوشا: حاضرم در جریان بازی هم پنالتی بزنم