سوشا التماس میکرد به استقلال بیاید : معاون باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان ...


معاون باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حرف های زیادی در خصوص سوشا دارم که به وقتش آنها را خواهم زد اما او بهتر است ساکت باشد و دیگر حرفی بر زبان نیاورد. خبرگزاری مهر: علی نظری جویباری درخصوص جلسه امروز اعضای هیات مدیره استقلال گفت: هیات مدیره امروز جلسه ای را برگزار می کنند تا به مشکلات باشگاه رسیدگی کرده تا تیم بتواند با آرامش بیشتری به کارش در لیگ ادامه بدهد.

وی تاکید کرد: امروز درخصوص کرار هم صحبت خواهیم کرد تا هرچه زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کرده تا ببینیم او در استقلال ماندنی است یا رفتنی.

معاون باشگاه استقلال در خصوص درخواست یک باشگاه عراقی مبنی بر جذب کرار گفت: من هم شنیده ام که یکی از باشگاه های عراق درخواست جذب او را کرده اما آن باشگاه رسما باید به ما نامه بدهد و درخواست خود را کتبا اعلام کند.

نظری جویباری درخصوص صحبت های سوشا مکانی نیز گفت: متاسفانه این روزها هرکسی هرچیزی می خواهد می گوید. این آقا یادش رفته است که پشت در دفتر من التماس می کرد و مرتب زنگ می زد و می خواهیم با پرسپولیس قرارداد ببندم اجازه بدهید بیایم استقلال؟

وی تاکید کرد: نمی دانم چرا سوشا اینقدر فراموش کار شده که این چیزها را از یاد برده است.

معاون باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حرف های زیادی در خصوص سوشا دارم که به وقتش آنها را خواهم زد اما او بهتر است ساکت باشد و دیگر حرفی بر زبان نیاورد.


ویدیو : سوشا التماس میکرد به استقلال بیاید