سوریه: در صورت نیاز از روسیه برای ورود مستقیم به جنگ دعوت می‌کنیم : ولید معلم ...



از چه گیاهی برای روشن شدن پوست صورت استفاده کنیم , برای روشن شدن پوست صورت چه کنیم؟ , برای شادابی پوست صورت چه کار کنیم

ولید معلم با تاکید بر اینکه نیروهای رزمی روسیه تاکنون هیچ عملیات نظامی علیه داعش در خاک سوریه انجام نداده‌اند تاکید کرد که در صورت نیاز سوریه خواهان ورود مستقیم آنها به جنگ با تروریسم خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه در مصاحبه با تلویزیون این کشور گفت: روسیه هیچ عملیات نظامی تاکنون در خاک سوریه علیه داعش و دیگر تروریست‌های موجود در کشور ما انجام نداده اما مشاوره‌های نظامی و آموزش‌های این کشور برای استفاده از سلاح‌های روسی جدید که در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته، انجام می‌شود.

وی گفت: گرچه روسیه تاکنون اقدامی مستقیم علیه تروریست‌ها انجام نداده اما با توجه به هماهنگی‌هایی که بین ما و مسکو وجود دارد در صورتی که نیاز بدانیم از آنها خواهیم خواست تا علیه تروریست‌ها مستقیما وارد عمل شوند.

ولید معلم ادامه داد: روسیه همپیمان قوی ماست و ارسال سلاح‌، تجهیزات، آموزش نظامی و پشتیبانی این کشور از سوریه ادامه خواهد داشت.

وزیر خارجه سوریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت همه جانبه ترکیه از گروه‌های تروریستی در سوریه گفت: ترکیه با توجه به سابقه اخوانی رهبران خود و پشتیبانی آنها از این گروه، حمایت فراوانی از نیروهای تروریستی در سوریه می‌کند.

وی ادامه داد: آنکارا به هیچ وجه دشمن داعش نیست بلکه به طور کامل از این گروه حمایت می‌کند و از لحاظ نظامی، اطلاعاتی و شیوه‌های دیگر گروه‌های تروریستی داعش در سوریه تحت حمایت آنکارا هستند.

 

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو : سوریه: در صورت نیاز از روسیه برای ورود مستقیم به جنگ دعوت می‌کنیم