سوریان به تشک باز می‌گردد : فرنگی‌کار طلایی کشورمان در المپیک لندن گفت: کادرفنی ...


فرنگی‌کار طلایی کشورمان در المپیک لندن گفت: کادرفنی از من خواسته در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان روی تشک بروم و من هم این کار را خواهم کرد. تسنیم: فرنگی‌کار طلایی کشورمان در المپیک لندن گفت: کادرفنی از من خواسته در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان روی تشک بروم و من هم این کار را خواهم کرد.

حمید سوریان در پاسخ به این سوال که نظرش در ارتباط با حضور در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان پس از چند ماه دوری از تشک کشتی چیست، عنوان کرد: این موضوع تصمیم کادرفنی بوده و قطعا با توجه به خواست کادرفنی در این مسابقات حضور خواهم یافت.

وی افزود: بعد از حدود یک سال دوری از میادین و تشک کشتی با یک تمرین 2،3 ماهه هدفم حضور در میدان رقابت‌ها است تا قبل از سال جدید روی تشک بروم و در وزن جدید محک بخورم تا در آینده بتوانم با شرایط بهتری برابر رقبا صف‌آرایی کنم.

دارنده 6 مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا وزن کم کردن او را با مشکل مواجه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: این مسابقات در اوزان جدید برگزار می‌شود و تا 2 کیلوگرم ارفاق نیز وجود دارد به همین دلیل زیاد اذیت نخواهم شد و این می‌تواند به روند آماده‌سازی‌ام کمک کند.

سوریان ادامه داد: حدود یک سال از میادین دور بوده‌ام و تنها 80 روز است که به صورت منظم تمرین می کنم و توانسته‌ام به آمادگی نسبی برسم. امیدوارم روز به روز شرایط بهتری را تجربه کنم و به روزهای اوج ورزشی‌ام بازگردم. می‌خواهم بار دیگر روزهای خوب گذشته را تکرار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آبا برگزاری اردوی مشترک با تیمی مثل ژاپن فایده‌ای برای تیم ایران خواهد داشت یا نه، تصریح کرد: ژاپن نفرات بسیار خوبی دارد و تن به تن شدن ما با ژاپنی‌ها جز نفرات جهانی و المپیکی برای سایر کشتی‌گیران تجربه مناسبی است. خوشبختانه ژاپن عقبه خوبی در کشتی دارد و تاکنون مدال‌آوران خوبی نیز داشته است و باید پذیرفت که کشتی فرنگی ما یک دهه است که پیشرفت مناسبی داشته و می‌توان از این تقابل یک بهره‌برداری دوطرفه داشت.


ویدیو : سوریان به تشک باز می‌گردد