سورپرایز جدید سیاسی برای سرخ ها :  اخبار ورزشی  - سورپرایز جدید سیاسی برای ...



عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , هشدار برای کبری 11 سری جدید , عکس های جدید دخترونه برای پروفایل


 اخبار ورزشی  - سورپرایز جدید سیاسی برای سرخ ها؛ طلبه معروف در باشگاه پرسپولیس

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس برای جلوگیری از بی انضباطی های بازیکنان قصد دارد کلاس های اخلاقی توسط حجت الاسلام قرائتی را برگزار کند.

 باشگاه پرسپولیس پس از باطل شدن کارت معافیت حسین ماهینی، این بازیکن را بدهکار باشگاه دانست و این موضوع باعث شد ماهینی واکنش تندی به این موضوع داشته باشد.

 ملی پوش سابق این تیم در واکنش به بدهی خود سیاسی را هدف قرار داد و اعلام کرد که رئیس هیأت مدیره سرخ‌ها در ابتدای فصل به تیم رقیب 7 میلیارد کمک کرده که اگر این مبلغ در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌گرفت و به تیم تزریق می‌شد بازیکنانی مثل پولادی، حسینی و... به لیگ‌های عربی کوچ نمی‌کردند و با ماندن در این تیم، قرمزپوشان در فصل جاری تضعیف نمی‌شدند.

به این بهانه سراغ حمید رضا سیاسی، مرد همه کاره باشگاه پرسپولیس رفتیم و با او به گفتگو پرداختیم.

* حسین ماهینی اعلام کرده شما در ابتدای فصل به استقلال کمک 7 میلیاردی داشتید! موضوع چیست؟
- من هم این موضوع را شنیده‌ام و باید بگویم که کمک 7 میلیاردی بنده به استقلال صحت ندارد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارای حساب خزانه هستند که تمامی ورودی و خروجی‌های این دو باشگاه کاملاً حساب شده است. هزینه‌های باشگاه استقلال از ابتدای فصل توسط اسپانسر این باشگاه صورت گرفته و برخلاف اعلام برخی از دوستان مبلغی توسط بنده به حساب این باشگاه واریز نشده است.

* اما شما با اسپانسر آبی‌ها آشنا بودید و این امکان وجود دارد که شما مستقیماً به اسپانسر پرداختی داشتید؟
- اینکه اسپانسر آنها را می‌شناسم دلیل نمی‌شود که به آنها کمک کرده باشم. آنها خودشان اسپانسر دارند و باید اسپانسر هزینه‌های آنها را پرداخت کند ضمن اینکه کمک کردن به باشگاه استقلال افتخار است و در صورت این کار، آن را رسانه‌ای خواهم کرد.

* بارها اعلام شده شما استقلالی هستید و این موضوع خبر کمک 7 میلیاردی شما را بیشتر می‌کند!
- بحث کمک کردن خوب است در صورتی که شرایطش باشد، چرا نباید این کار صورت گیرد. رقابت ما با استقلالی‌ها رقابت سالمی است و به هیچ وجه درصدد تخریب تیم حریف نیستیم و اگر هم کاری از دست مان برآید برای این تیم انجام می‌دهیم. برخلاف آنهایی که تصور می‌کنند پرسپولیسی هستند، من پرسپولیسی ام. بنده پرسپولیسی هستم و برای پرسپولیس هزینه می‌کنم.

 * وضعیت تیم را چطور می‌بینید؟ برای جذب بازیکن در نیم فصل برنامه‌ای دارید؟
- باشگاه با گذشت زمان به شرایط خوب و ایده‌آل خود نزدیک می‌شود، تلاش ما سر و سامان دادن به 2 جبهه است، جبهه اول کادر فنی و بازیکنان هستند که باید آنها این جبهه را با تلاش بیشتر سر و سامان دهند و جبهه دوم نیز امور اداری باشگاه است که خوشبختانه در این مورد هم در چند روز اخیر به آرامش رسیده‌ایم و کارها سر و سامان یافته است.

 

در ابتدای فصل برخی از بازیکنان بزرگ ما از تیم جدا شدند و این موضوع موجب شد تا خلأ بزرگی در تیم ایجاد شود و علاوه بر این، تغییر و تحولات در کادر فنی نیز در روحیه تیم تأثیرگذار بود و سعی کردیم با اضافه شدن کادر جدید از این فشارها کاسته شود. بعد از تغییرات کادر فنی از نظر امتیازگیری و رویه تیمی روند رو به رشدی داشتیم هر چند در این راه انتظار معجزه هم نداشتیم. هدف مان این است که پس از پایان نیم فصل با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و با قدرت بیشتر در نیم فصل دوم حضور یابیم.

 * برای برخورد با بداخلاقی‌ها چه برنامه‌ای دارید؟
- برای این موضوع در نظر داریم که کلاس‌هایی با استادان بزرگ اخلاق برگزار کنیم تا بچه‌ها با مفاهیم و مسائل فرهنگی و اخلاقی بیشتر آشنا شوند. بچه‌ها با مسائل اخلاقی فاصله گرفته‌اند و تلاش مان این است که اخلاق‌مداری را در باشگاه با برگزاری کلاس‌هایی پایه‌ریزی کنیم.

* با استادانی هم در این خصوص مذاکره‌ای داشته‌اید؟
- تلاشم این است که برای حل موضوعات اخلاقی با حجت‌الاسلام محسن قرائتی ارتباط برقرار کنم و در طی هفته یک کلاس دو ساعته برای بچه‌ها ترتیب دهم تا شرایط آنها از نظر روحی و اخلاقی مناسب شود. البته قصد دارم در این راه با سایر بزرگان اخلاق کشور هم صحبت‌هایی داشته باشم اما به دلیل شناختی که از بچگی نسبت به حجت‌الاسلام محسن قرائتی پیدا کردم تلاشم این است که اولویت اولم برای این کار، ایشان باشند.

 * دربی را چطور می‌بینید؟
- رقیب سنتی ما تیم بزرگی است که بزرگی آن قابل انکار نیست، کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کند تا 3 امتیاز این دیدار به پرسپولیس برسد. از نظر کادر فنی تمامی بازی‌ها مهم است اما دربی اهمیت خود را دارد که این به دلیل کری هواداران دو تیم است، کسب 3 امتیاز تیم در این دیدار اولویت اصلی ما است.

 اخبار ورزشی  - روزنامه ایران


ویدیو : سورپرایز جدید سیاسی برای سرخ ها