سوتی های روسیه در المپیک سوچی: از وجود دوربین مخفی در حمام تا یافتن زنبور در عسل و آب آشامیدنی زردرنگ!+تصاویر :



اخبار ورزشی - سوتی های روسیه در المپیک سوچی: از وجود دوربین مخفی در حمام تا یافتن زنبور در عسل و آب آشامیدنی زردرنگ!+تصاویر

همواره کشورهای برگزار کننده المپیک در دنیا، تلاش کرده اند تا میزان پیشرفت خود در زمینه های مختلف و قدرت اقتصادی و فنی کشورشان را در این گردهمایی بزرگ ورزشی-رسانه ای به رخ جهانیان بکشند، اما به نظر میرسد المپیک زمستانی سوچی در روسیه، بیش از اینکه قدرت روسیه را اثبات کند این سوال را به ذهن متبادر میکند که آیا واقعا روسیه توانایی مدیریت و برگزاری چنین واقعه بزرگ بشری را دارد؟

فرانس 24 نوشت: همواره کشورهای برگزار کننده المپیک در دنیا، تلاش کرده اند تا میزان پیشرفت خود در زمینه های مختلف و قدرت اقتصادی و فنی کشورشان را در این گردهمایی بزرگ ورزشی-رسانه ای به رخ جهانیان بکشند، اما به نظر میرسد المپیک زمستانی سوچی در روسیه، بیش از اینکه قدرت روسیه را اثبات کند این سوال را به ذهن متبادر میکند که آیا واقعا روسیه توانایی مدیریت و برگزاری چنین واقعه بزرگ بشری را دارد؟

از روزی که ورزشکاران و روزنامه نگاران از سرتاسر دنیا راهی سوچی، مکان برگزاری المپیک زمستانی در روسیه شده اند، گزارش ها و عکس های فراوانی درمورد مدیریت و امکانات بسیار بد و هتل های نیمه کاره و تا حدی مخروبه ارسال کرده اند. اما گزارشگر ما از روسیه معتقد است این گزارش ها تا حدی بزرگنمایی شده اند.

عکسی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، عکسی است که یک روزنامه نگار بی بی سی آن را ارسال کرده، عکسی از توالتی با «سنگ توالت» و یک جا برای دستمال کاغذی که هیچ دیوار حایلی بین این دو نیست.

دوربین مخفی , دوربین مخفی ایرانی , دوربین مدار بسته مخفی

 
در پی انتشار این عکس، مقامات برگزار کننده، برخی از این دستشویی ها را به انبار بدل کردند اما نه همه آنها را تا همچنان عکس هایی از «دستشویی های» مشترک روسیه در شبکه های اجتماعی دست به دست شود.
 
بسیاری از روزنامه نگاران گزارش داده اند که هتل های آنها آب ندارد و یا اگر آب دارد رنگش بیشتر شبیه آب سیب است!

 

دوربین مخفی ترسناک , دوربین مخفی داعش , تصاویر افتتاحیه المپیک

 
به گفته گزارشگر فرانس 24، برخورد با چنین کیفیت آبی در روسیه چیز عجیبی نیست.
 
قطع آب گرم در روسیه بسیار زیاد اتفاق می افتد[آب گرم در بسیاری از شهرهای روسیه مرکزی است] و وقتی که چنین اتفاق می افتد رنگ آب زرد است، در روسیه باید از نوشیدن آب لوله کشی خودداری کرد.
 
آناستازیا، گزارشگر فرانس 24 از روسیه می گوید: در حالی که ما باید تلاش کنیم تا اوضاع در سوچی باید بهتر باشد ما واقعا تفاوتی بین هتل ها در سوچی و بقیه هتل ها در روسیه نیست، آنها نه بهتر هستند و نه بدتر.
 
در ادامه این گزارش آمده است: در روسیه م یشود در مورد وضعیت هتل ها مثنوی هفتاد من نوشت، حتی در مسکو پیدا کردن یک هتل آبرومند غیرممکن است مگر اینکه 5 ستاره باشد و بسیار گران. هتل های ارزان تر مانند سربازخانه هستند. در سوچی هم وضعیت همین است. به نظر میرسد افرادی که این هتل ها را ساخته اند بیشتر به فکر جیب خود بوده اند تا راحتی مشتری ها.
 
به گفته ی خبرنگار سی ان ان، آنها یازده اتاق رزرو کرده بودند که تنها یک اتاق به آنها داده شده چون باقی اتاق ها هنوز آماده نبوده است.

تصاویر افتتاحیه المپیک ریو , تصاویر المپیک ریو , دوربین مخفی هنرمندان

 
یکی از خبرنگاران ان بی سی نیوز امریکا نیز در صفحه توییتر خود مدعی اشت از وقتی وارد سوچی شده، تلفن همراه و کامپیوترش مورد هک قرار گرفته و یکی از کاربران نیز به او این چنین پاسخ داده است: به روسیه خوش آمدید

دیل میل نیز نوشت: یک مقام دولتی روسیه گفته است که مهمانان هتل در سوچی توسط دوربین های مخفی حتی در حمام تحت نظارت قرار دارند.

دمتری کوزاک معاون نخست وزیر روسیه که مسئول برگزاری المپیک است اشکار ساخت که ویدیوهایی در اختیار دارد که نشان می دهد مردم شیر اب را باز می گذارند.

 

دوربین مداربسته مخفی , انواع دوربین مدار بسته مخفی , دانلود دوربین مخفی ترسناک

 
وی افزود: ما ویدیوهایی داریم که افراد شیر دوش حمام را باز می گذارند و درب سوئیت خود در هتل را باز می گذارند.

در بخش دیگری از این گزارش به نقل از خبرنگار شبکه ی آی بی سی در تشریح وضعیت هتل در سوچی آمده است: در عسلی که خریدم، زنبور پیدا شد و از طرفی دیگر توالت ها سیفون ندارد.

 

دوربین مخفی بازیگران , حامد بهداد دوربین مخفی , انواع دوربین مداربسته مخفی

 اخبار ورزشی - تیک

 


ویدیو : سوتی های روسیه در المپیک سوچی: از وجود دوربین مخفی در حمام تا یافتن زنبور در عسل و آب آشامیدنی زردرنگ!+تصاویر