سواستفاده از نامادری توسط پسر جوان : وی با سوءاستفاده از بی‌سوادی مادرخوانده‌اش ...


وی با سوءاستفاده از بی‌سوادی مادرخوانده‌اش و وعده و وعیدهای واهی به بهانه احداث ساختمان و تحویل دادن یك واحد به او، این قطعه زمین را به نام خود سند زده اما به وعده خود عمل نكرده است. خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری پسر جوانی كه با فریب‌دادن نامادری‌اش، اقدام به كلاهبرداری از وی كرده بود، خبرداد.

سرهنگ رحیم مهدی‌زاده دراین‌باره گفت: در پی شكایت زنی مبنی بر اینكه فرزندخوانده‌اش با فریب وی، قطعه زمینی به مساحت 300 متر مربع به ارزش 300میلیون ریال را به نام خود سند زده، مأموران آگاهی این شهرستان فردی به هویت «افشین» را شناسایی و دستگیر كردند.

مهدی‌زاده با بیان اینكه متهم یك سابقه‌دار و دارای سوء شهرت است، افزود: وی با سوءاستفاده از بی‌سوادی مادرخوانده‌اش و وعده و وعیدهای واهی به بهانه احداث ساختمان و تحویل دادن یك واحد به او، این قطعه زمین را به نام خود سند زده اما به وعده خود عمل نكرده است.

مهدی زاده ادامه داد: در این رابطه مأموران با انجام تحقیقات و بررسی موضوع متوجه شدند كه متهم در شهرستان رضوانشهر مخفی شده كه با كسب نیابت قضایی و رعایت موازین شرعی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و پس از تشكیل پرونده تحویل دادسرا دادند.


ویدیو : سواستفاده از نامادری توسط پسر جوان