سوارز از پارسال دندان تیز کرده بود! +عکس : حادثه جنجالی که مهاجم تیم ملی اروگوئه ...


حادثه جنجالی که مهاجم تیم ملی اروگوئه در بازی با آتزوری رقم زد بی‌شباهت به تلاش نافرجامی که او یک سال پیش در جام کنفدراسیون‌‌ها برای گاز گرفتن قربانی ایتالیایی‌اش داشت، نبود. خبرگزاری تسنیم: حادثه جنجالی که مهاجم تیم ملی اروگوئه در بازی با آتزوری رقم زد بی‌شباهت به تلاش نافرجامی که او یک سال پیش در جام کنفدراسیون‌‌ها برای گاز گرفتن قربانی ایتالیایی‌اش داشت، نبود.

 لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه با گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی در بازی تیم‌های اروگوئه و ایتالیا غوغایی در رسانه‌های دنیا و به خصوص رسانه‌های انگلیسی که دشمن شماره یک او در یک سال اخیر بوده‌اند، به راه انداخت.

تخیله خشم به شیوه فرو کردن دندان در بدن بازیکن حریف،‌ کاری است که سوارز پیش از این هم 2 بار آن را انجام داد که اولین آن در دوران بازیگری‌اش در آژاکس بود و دومی 2  فصل پیش در ترکیب لیورپول برابر چلسی. کیه‌لینی شب گذشته (سه‌شنبه) سومین قربانی خشم عجیب و غریب مهاجم لیورپول شد اما حقیقت این است که سوارز از یک سال پیش برای گاز گرفتن مدافع یوونتوس برنامه داشت.

مروری بر آلبوم عکس‌های جام کنفدراسیون‌های سال 2013، جایی که اروگوئه به عنوان قهرمان قاره آمریکا و ایتالیا به عنوان نماینده اروپا در آن با هم روبه‌رو شدند نشان می‌دهد که سوارز سال پیش هم قصد داشت دندان‌های خود را در بدن کیه‌لینی فرو کند هرچند تلاش او نافرجام ماند. گاز نافرجام سوارز از کیه‌لینی اما امسال موفقیت‌‌آمیز بود گازی که ممکن است برایش محرومتی 2 ساله از شرکت در تمامی مسابقات به همراه داشته باشد.

در زیر 2 تصویر از بازی سال گذشته اروگوئه و ایتالیا در جام کنفدراسیون‌ها که درگیری سوارز و کیه‌لینی و تلاش مهاجم لیورپول برای گاز گرفتن مدافع یوونتوس را نشان می‌دهد، مشاهده می‌کنید:

علت تیر کشیدن دندان پر کرده , عکس دندان آبسه کرده , پرکردن مجدد دندان پر کرده

کشیدن دندان ابسه کرده , ایمپلنت دندان , لیزر دندان


ویدیو : سوارز از پارسال دندان تیز کرده بود! +عکس