سوء تغذیه دختران برای چشم نوازی مردان : دختران در اروپا و آمریکا برای خوشایند ...


دختران در اروپا و آمریکا برای خوشایند و چشم‌نوازی مردان دچار سوءتغذیه شده‌اند. این موضوع آمار مرگ‌ و میر میان زنان را افزایش داده به گونه‌ای که سازمان ملل را برای یافتن راه‌حلی به تقلا انداخته‌ است.  دختران در اروپا و آمریکا برای خوشایند و چشم‌نوازی مردان دچار سوءتغذیه شده‌اند. این موضوع آمار مرگ‌ و میر میان زنان را افزایش داده به گونه‌ای که سازمان ملل را برای یافتن راه‌حلی به تقلا انداخته‌ است.
 
 براساس تحقیقات و پژوهش‌های صورت گرفته از سوی فرشته روح افزا عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان ، پدیده دختران مدل جامعه زنان در آمریکا و غرب را تهدید می‌کند.

هم‌اکنون در آمریکا و غرب دختران در سنین از 13 سالگی تا 20 الی 22  بعنوان مدل انتخاب شده و معمولا باید وزن آنها پائین تر از حد استاندارد سنشان باشد تا بعنوان مدل کار کنند. برای حفظ این سایز به اجبار رژیم غذائی سختی را رعایت کرده  و دچار سوء تغذیه هستند.

این امر منجر به بیماری در سنین بالاتر و کوتاه شدن عمر متوسط این دسته از دختران می‌شود. اغلب آنها در سنین 30 الی 40 سال فوت می کنند.

 این مسئله به حدی بغرنج شده و آمار مرگ و میر در این زمینه بالا رفته است که سازمان ملل در فکر پیدا کردن راه حلی برای این موضوع است.



ویدیو : سوء تغذیه دختران برای چشم نوازی مردان