سوءاستفاده از دختران توسط مردشیطان صفت : فردی که با رمالی، جعل عنوان و ادعای ...


فردی که با رمالی، جعل عنوان و ادعای ارتباط با مسئولان اقدام به اغفال و سوءاستفاده از دختران جوان می کرد با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و دستگیر شد. فردی که با رمالی، جعل عنوان و ادعای ارتباط با مسئولان اقدام به اغفال و سوءاستفاده از دختران جوان می کرد با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ میر عباس صوفی وند با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام داریوش ‌با رمالی، جعل عنوان و ادعای ارتباط با مسئولان اقدام به اغفال دختران جوان و سوءاستفاده از آنها می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران عملیاتی این یگان قرار گرفت.

 در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد‌، نامبرده در منزلی سه طبقه سکونت دارد که یکی از طبقات آن را به اقدامات مجرمانه خود اختصاص داده و در زمان های خاص از شبانه روز به منزل مذکور تردد دارد.

 با هوشیاری ماموران هنگامی که متهم قصد سوءاستفاده از یک دختر جوان را داشت طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل شده و وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان گفت: در بازرسی از منزل متهم تعداد قابل توجهی اوراق، کتب و وسائل دعانویسی و رمالی شامل 30 جلد کتاب با موضوعات رمالی و فال گیری و دعانویسی، تعدادی اوراق رمالی و دعانوشته، تعدادی کارت کف بینی و فالگیری، یک عدد پایپ، مقداری سوخته تریاک، تعدادی سکه و قطعه برنجی حاوی تصاویر طلسم و رمالی کشف و ضبط شد.

 سرهنگ صوفی وند با بیان اینکه متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از تمامی کسانی که مورد سوءاستفاده و اغفال وی قرار گرفته اند خواست تا به پلیس امنیت عمومی استان واقع در خیابان رودکی پلیس مراجعه و شکایت خود را بر علیه وی تنظیم کنند.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو : سوءاستفاده از دختران توسط مردشیطان صفت