سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی! : معمار سرزمین من مرا می فهمد! نقش عشق می ...


معمار سرزمین من مرا می فهمد! نقش عشق می زند بر چهره ی زخم خورده ی این مرز و بوم.... وب سایت چیدانه: معمار سرزمین من مرا می فهمد! نقش عشق می زند بر چهره ی زخم خورده ی این مرز و بوم....

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!

شخصیت های برجسته ایرانی , دانلود فیلم ایرانی , فیلم ایرانی

اگر به گذشته معماری ایران تا دوران قاجار نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که شغل معمار به عنوان یک تخصص میان مردم پذیرفته شده و تصمیم و صلاح دید معمار در جایگاه متخصص، معتبر و تعیین‌کننده است. در معماری گذشته دخل و تصرف در کار معماران به شکل امروزی دیده نمی‌شود و نظرات مشتری در بیشترین حالت به درخواست‌هایی در زمینه جزییات و تزیینات فضای داخلی آن هم در منزل افراد متمول‌تر یا تعیین متنی درسر ورودی خانه محدود بوده است و این معمار بوده که در مورد کلیات معماری، روابط داخلی، فضاسازی و جلوه بیرونی بنا تصمیم می‌گرفت.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دکوراسیونی شیک و دوست داشتنی با مبل های شنی

بک لینک رایگان ایرانی , فیلم جدید ایرانی , فیلم ایرانی جدید

هر روزی که می گذرد، چشممان به جمال مبلمان های جدید بیشتر روشن می شود. مبلمان هایی که هم ظاهر متفاوت تری دارند و هم از مواد و مصالح متنوع تری درست شده اند. یکی از این مبلمان های مدرن و امروزی، مبل های شنی هستند. بله درست شنیدید، مبل های شنی. اگر برای شما هم جالب است تا بیشتر در رابطه با آن ها بدانید، پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



به همین سادگی پرده را نصب کنید!

ای پی ایرانی , آی پی ایرانی , تبلیغ ایرانی

همه ما به خوبی می دانیم که پرده ها با این که جزو عناصر کوچک محسوب می شوند، اما حسابی تاثیر گذار هستند. یکی از لوازمی که حسابی در چهره پرده های تان تاثیر گذار هستند، میل پرده ها هستند. شاید فکر کنید که نصب میل پرده ها، کاری سخت است و به همین دلیل به سراغ آن ها نمی روید اما این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از پس نصب آن ها بر بیایید تا انتهای این ویدئو با چیدانه همراه باشیدشاید فکر کنید که نصب میل پرده ها، کاری سخت است و به همین دلیل به سراغ آن ها نمی روید اما این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از پس نصب آن ها بر بیایید تا انتهای این ویدئو با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



یک تراریوم زیبا در لیوان شیشه ای شما

دیپلماسی ایرانی , گوگل فارسی ایرانی , دختر ایرانی

یک لیوان بزرگ شیشه ای را به راحتی به تراریومی برای گیاهان کوچک خود تبدیل کنید. می توانید این تراریوم زیبا را بر روی میز غذاخوری یا روی کنسول یا کانتر آشپزخانه قرار دهید و از دیدن آن لذت ببرید. ساخت این تراریوم بسیار آسان است و می تواند هدیه ای ویژه و دست ساز برای نزدیکانتان باشد. با چیدانه همراه باشید تا روند ساخت آن را بیاموزیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!