سه ستاره کلین شیت لیگ برتر را بشناسید : دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان همچنان ...


دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان همچنان رکوردار کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر می باشد. طرفداری: تیم های استقلال خوزستان، ذوب آهن و تراکتورسازی صاحب دروازه بان هایی هستند که بیشترین کلین شیت را در لیگ پانزدهم انجام داده اند. در این مطلب نگاهی داریم به سه ستاره کلین شیت لیگ پانزدهم تا این جای فصل:

فرناندو خسوس

فرناندو خسوس دروازه بان 26 ساله تیم استقلال خوزستان در طول 27 هفته لیگ برتر در 26 بازی حضور داشته است. این دروازه بان برزیلی در این تعداد از بازی های خود برای استقلال موفق شده که دروازه تیمش را در 15 بازی بسته نگه دارد.

نکته جالب در مورد آمار کلین شیت های خسوس این است که سنگربان برزیلی خوزستانی ها در بازی های خارج از خانه بیشتر از بازی های خانگی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده است. خسوس در 9 بازی خارج از خانه و 6 بازی داخل خانه کلین شیت کرده است.

لازم به ذکر است که استقلال خوزستان در 27 بازی که تا کنون در لیگ برتر انجام داده، 13 بار دروازه خود را باز شده دیده است.

رشید مظاهری

محمد رشید مظاهری دروازه بان 26 ساله تیم ذوب آهن اصفهان در طول 26 بازی تیمش در لیگ پانزدهم در 23 بازی حضور داشته است. این دروازه بان جوان و آینده دار در این تعداد از بازی های خود برای ذوب آهن موفق شده که دروازه تیمش را در 13 بازی بسته نگه دارد.

نکته جالب در مورد کلین شیت های ذوبی ها در فصل جاری این است که هر موقع مظاهری در درون دروازه این تیم بوده این اتفاق برای ذوبی ها رخ داده و در هر سه بازی که صادقی به جای مظاهری درون دروازه ذوب آهن قرار گرفته، دروازه این تیم به روی حریفان باز شده است. مظاهری در 6 بازی خانگی و 6 بازی خارج از خانه موفق به انجام کلین شده است.

لازم به ذکر است که ذوب آهن در 26 بازی که تا کنون در لیگ برتر انجام داده، 12 بار دروازه خود را باز شده دیده است.

محمدرضا اخباری

محمدرضا اخباری دروازه بان 23 ساله تیم تراکتورسازی تبریز در تمامی 26 بازی تیمش در طول لیگ پانزدهم حضور داشته است. وی که برای گذراندن دوران خدمت سربازی اش به عضویت تیم تراکتورسازی درآمده است، در طول 26 بازی اخیر موفق 11 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده است.

اخباری در شش بازی از دیدارهای خانگی و پنج بازی از دیدارهای خارج از خانه موفق به کلین شده است و اولین کلین شیت وی نیز مربوط به هفته اول و بازی با نفت تهران می باشد که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. اخباری آخرین بار نیز در هفته بیست و چهارم مقابل سایپا موفق به بسته نگه داشتن دروازه تراکتور شد.

لازم به ذکر است که تراکتورسازی در 26 بازی که تا کنون در لیگ برتر انجام داده، 21 بار دروازه خود را باز شده دیده است.


ویدیو : سه ستاره کلین شیت لیگ برتر را بشناسید