سهام LinkedIn سقوط کرد : سایت LinkedIn اعلام کرد که قصد دارد فعالیت خودش را ...


سایت LinkedIn اعلام کرد که قصد دارد فعالیت خودش را گسترش دهد تا بتواند درآمد بیشتری به دست بیاورد. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده، سهام شرکت LinkedIn نزدیک به ۴۰ درصد کاهش داشته و این شرکت با ضرر ۱۰ میلیون دلاری روبه‌رو شده است.

سهام عدالت , سقوط هواپیما , سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر

سال جدید میلادی برای شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn شروع خوبی نداشته و این شرکت با ضررهای زیادی مواجه شده است. در گزارشی که از سوی CNBC منتشر شده، ارزش سهام این شرکت ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و موجب شده که LinkedIn با ضرر ۱۰ میلیون دلاری روبه‌رو شود.

سایت LinkedIn قبلا به صورت محدود فعالیت می‌کرد، اما از سال ۲۰۱۱ به بعد به حالت عمومی درآمد. براساس اطلاعات منتشر شده، درآمد این سایت در سه ماهه‌ی چهارم سال میلادی گذشته افزایش پیدا کرده اما این موضوع باعث نشده که ارزش سهام این شرکت کاهش پیدا نکند.

این کمپانی انتظار داشت که بتواند درآمد ۸۲۰ میلیون دلاری داشته باشد و حتی سایت The Wall Street Journal گفته بود که LinkedIn با درآمد ۸۷۰ میلیون دلاری روبه‌رو خواهد شد.

«جف وینر» (Jeff Weiner) مدیرعامل سایت LinkedIn درباره‌ی این موضوع گفته:” استراتژی ما در سال ۲۰۱۶ فعالیت کردن در حوزه‌هایی است که بتوانند درآمد بیشتری برای شرکت داشته باشند.”

ارزش سهام شرکت LinkedIn درحالی با کاهش شدید در سال ۲۰۱۶ مواجه شده که درآمد این شرکت ۳۴ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است. سایت LinkedIn تا پایان سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۴۱۴ میلیون کاربر داشته است.

سقوط هواپیما برزیل , سقوط بالگرد , بازار سهام
جف وینر مدیرعامل سایت LinkedIn
‌‌‌‌‌‌‌‌
LinkedIn اعلام کرد که از مدتی دیگر امکان تبلیغات در سایت خودش را محدود می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که شرکت‌های تبلیغ دهنده بتوانند با توجه به اطلاعاتی که از فعالیت کاربران به‌دست می‌آورند، تبلیغات بهتری برای کاربران به نمایش در بیاورند. این احتمال وجود دارد که LinkedIn هم سیاست‌هایی مانند فیسبوک و توییتر را برای تبلیغات در نظر بگیرد.

شرکت LinkedIn گفته که در آینده احتمال دارد با ضرر ۵۰ میلیون دلاری روبه‌رو شود و به همین دلیل قصد دارد فعالیت خودش را در حوزه‌های مختلف گسترش دهد.


ویدیو : سهام LinkedIn سقوط کرد