سناریو مرحوم كردان تكرار می‌شود :   سناریو مرحوم كردان تكرار می‌شود یكی از ...



مرحوم دولابی , مرحوم مهرداد اولادی , مرحوم شجونی

 

سناریو مرحوم كردان تكرار می‌شود

یكی از طراحان استیضاح شیخ الاسلامی گفت: طراحان این استیضاح جهت هماهنگی صبح فردا سه شنبه 15 فروردین نشست دارند و بعد از آن از هیئت رئیسه مجلس می خواهیم تا این استیضاح را اعلام وصول كند.

جام جم آنلاین: "الیاس نادران" روز دوشنبه با بیان اینكه طراحان استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تصمیم خود جدی هستند، افزود: صبح فردا و قبل از جلسه علنی مجلس، نشستی با حضور طراحان استیضاح بر گزار خواهد شد.

وی با بیان این كه دلیل استیضاح شیخ الاسلامی انتصاب سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق ارز و كالا به ریاست صندوق تأمین اجتماعی است،اظهار داشت: این جلسه صرفا برای تقدیم استیضاح به هیئت رئیسه مجلس و آخرین هماهنگی ها است و بعد از این جلسه از هیئت رئیسه مجلس می خواهیم تا نسبت به اعلام وصول استیضاح اقدام كند.

" به نظر می رسد در دولت عده ایی هستند كه می خواهند همان بلایی كه بر سر كردان وزیر وقت كشور آوردند را بر سر شیخ الاسلامی و مرتضوی بیاورند."

نادران افزود: در زمان استیضاح كردان در جلسات خیر خواهانه نمایندگان ، از وی خواسته شد تا از سمت وزارت كشور كنار رود و این فرصت برای وی باشد تا در جای دیگر به خدمت بپردازد.

"‌بنا به گفته یكی از مسئولین وزارت كشور، مرحوم كردان متقاعد شد تا استعفاء دهد اما برخی مانع این كار شدند و نتیجه استیضاح عزل وی شد."

 

این طراح استیضاح شیخ الاسلامی اضافه كرد: در حال حاضر هم برخی از طراحان استیضاح بصورت مستقیم و غیر مستقیم در جلساتی با شیخ الاسلامی و مرتضوی خواستار انصراف وزیر از انتصاب مرتضوی شدند و نتایج این اقدام را گوشزد كردند.

نادران با بیان اینكه به شیخ الاسلامی و مرتضوی گفته شد كه در این دام نیافتند، گفت: به نظر می رسد اراده ای در دولت وجود دارد تا سناریوی كردان برای این آقایان تكرار شود و عمر كاری مرتضوی و شیخ الاسلامی با هم به اتمام برسد.

 

عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 27 اسفند سال گذشته سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق ارز و كالا را به ریاست صندوق تأمین اجتماعی منصوب كرد كه نمایندگان تصمیم دارند به همین دلیل وی را استیضاح كنند./فردانیوز


ویدیو : سناریو مرحوم كردان تكرار می‌شود