سلنا گومز: فیلم جدید مرا نبینید! :     سلنا گومز به طرفداران جوان خود هشدار ...



 

دانلود فیلم جدید , فیلم جدید , فیلم جدید ایرانی

 

سلنا گومز به طرفداران جوان خود هشدار داد که فیلم جدید او را نبینند.

این بازیگر ۱۹ ساله بخاطر بازی در سریال کمدی"جادوگران سرزمین لرزان " و همینطور فعالیت به عنوان خواننده پاپ طرفداران جوان و نوجوان بسیار زیادی دارد اما از طرفداران خود درخواست کرده است که فیلم "تعطیلات بهار" را نبینند.

سلنا درباره این فیلم می گوید:"در این فیلم شخصیتی که من نقش او را بازی می کنم یک آدم ترسو است اما با آدمهای مختلف سیگار می کشد و به نوعی با آنها ارتباط برقرار می کند."

" به همین دلیل وقتی طرفداران کم سن و سال و نوجوان خودم را می بینم ، به آنها توصیه می کنم که این فیلم مرا تماشا نکنند و فقط کنسرتهای مرا نگاه کنند و وقتی والدین آنها از من می پرسند که آیا این حرف من جدی است یا نه؟ به آنها می گویم ، بله کاملا" جدی است."

"البته من طرفدارانی هم دارم که هم سن و سال خودم هستند و آنها می توانند این فیلم را تماشا کنند زیرا موضوع این فیلم کاملا" واقعی و عبرت آموز است.موضوع این فیلم واقعیتی است که نمی توان آن را پنهان کرد یا از آن صرفنظر کرد اتفاقاتی که در تعطیلات بهار رخ می دهد را به تصویر می کشد.من دوست دارم با طرفدارانم صادق و روراست باشم و امیدوارم آنها هم از من حمایت کنند.".... /  خبرگزاری : آفتاب


ویدیو : سلنا گومز: فیلم جدید مرا نبینید!