سلفی 3 پسر شیطان صفت قبل از جنایت/ قتل وحشیانه دختر 14 ساله با قمه +تصاویر :



سه قاتل ساعتی قبل از قتل پسر نوجوان باهم عکس سلفی گرفتند و آن را در اینترنت به اشتراک گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جورج تامسون و بران فینلی 19 ساله و دنیل جانسون 20 ساله به جرم قتل جوردن 14 ساله بازداشت شدند.

این سه دوست ساعتی پس از گرفتن عکس سلفی، با یک قمه بسیار بزرگ به سراغ جوردن رفتند و او را با فریب به قبرستان کشاندند.

زندگی سخت دختر 17 ساله در تهران تصاویر , حضور دختر 18 ساله، ملکه زیبایی در المپیک ریو تصاویر , تصاویر اعدام قاتل دختر 6 ساله


به گزارش دیلی‌میل، تامسون و جوردن به ظاهر با هم دوست بودند و حتی به خانه هم می‌رفتند.اما واقعیت چیز دیگری بود و تامسون به جوردن به شدت حسد می‌ورزید. تامسون همیشه از اسلحه و انواع و اقسام چاقوهایی که داشت برای جوردن تعریف می‌کرد و می‌گفت روزی جوردن را با خود می‌برد و سودی هم از فروش و قاچاق اسلحه به او می‌دهد.

ماجرای تکان دهنده تجاوز ترامپ به دختر 13 ساله تصاویر , قتل دختر 4 ساله توسط مادر بی رحمی او تصاویر , تصاویر شیطان پرستی امام حسین


جوردن که 14 سال بیشتر نداشت حرف‌های تامسون را باور می‌کرد. این بار هم آن‌ها اینچنین او را فریفتند و گفتند قرار است یک معامله بزرگی انجام دهند و سرانجام او را  به قبرستان کشاندند. بعد تامسون و بران با چاقو و قمه به جوردن حمله کردند و با ضربات مستمر و مداوم چاقو به سر و گردن او، وی را به قتل رساندند.

تصاویر خودارضایی دختر , تصاویر شیرین کاری ها و غذا خوردن جالب کودک یک ساله , تصاویر روز دختر


پس از اینکه پلیس، خانه تامسون را جست‌وجو کرد تعداد بسیار زیادی از انواع قمه، چاقو و ساطور وهمچنین آلت قتاله را هم که یک قمه بزرگ آغشته به خون جوردن بود زیر تخت تامسون پیدا کرد.

در حال حاضر تامسون به جرم قتل از نوع درجه یک به حداقل 27 سال زندان، فینلی به جرم مشارکت در قتل به مدت 14 سال و جانسون به دلیل همکاری و آگاهی از قتل به مدت 10 سال زندان محکوم شدند.

دختر و پسرا چرا دنبال مد می‌روند؟ تصاویر , تصاویر شیطان پرستی , تصاویر مردی که خود را شیطان کرد 16


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو : سلفی 3 پسر شیطان صفت قبل از جنایت/ قتل وحشیانه دختر 14 ساله با قمه +تصاویر