سلفی‌های ترسناک دو ستاره در اینستاگرام + تصاویر :   دو جوان حدودا 20 ساله روسی ...



ترسناک ترین سلفی جهان تصاویر , سایز تصاویر اینستاگرام , سایز تصاویر در اینستاگرام

 

دو جوان حدودا 20 ساله روسی و اوکراینی با اسامی مستعار ویتالی راسکافلف و وادیم ماخورف با بالا رفتن از بلندترین آسمان خراشهای دنیا و ثبت تصاویر نفس‌گیر از خود بر فراز آسمان، توانسته اند یک صفحه اینستاگرام با بیش از 100 هزار دنبال کننده ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، برج شانگهای چین، برج ایفل و اهرام مصر، پل منهتن در نیویورک در میان برجهایی که این دو جوان از آنها بالا رفته اند دیده می‌شوند. راسکافلف و ماخورف در حال حاضر دو عکاس حرفه ای به حساب می‌آیند و حتی به تازگی نمایشگاهی از عکسهای خود را برگزار کرده اند.

آنها برج نوردی خود را بدون هیچ طناب محافظ یا تجیهزات ایمنی انجام می‌دهند. آنچه که این دو جوان انجام میدهند ممکن است در بیشتر کشورها ممنوع باشد و از اینرو برای اجتناب از دستگیری از نام مستعار استفاده می‌کنند.

آنها اولین بار بالای پل ابوخوفسکی در سن پترزبورگ که 130 متر ارتفاع دارد با هم آشنا شدند. یکی از اولین سازه هایی که آنها از آن بالا رفتند یک آسمان خراش 316 متری در مسکو بوده است.

ماخوروف می‌گوید: پس از شش سال ما هنگام بالا رفتن از آسمان خراشهای اطراف دنیا هیچ ترسی نداریم.

یکی از بلندترین برجهایی که این دو جوان روسی و اوکراینی از آن بالا رفته اند برج 710 متری شانگهای چین است. ویدئوی صعود خوفناک آنها آنچنان در شبکه های اجتماعی دست به دست شد حتی یک شرکت حامی مالی آنها شد.

آنها به دیلی میل گفتند که مجبور شده اند تقریبا 12 ساعت در برج شانگهای که در آن زمان در دست احداث بوده بخوابند تا هوا روشن شود و برای اینکه توسط ماموران امنیتی دستگیر نشوند در سال نو چینی به شانگهای رفته اند.

مقامات چینی پس از مشاهده فیلم صعود از برج شانگهای، آنها را برای همیشه از ورود به چین منع کردند اما آنها با نام مستعار مجددا وارد چین شده و این بار از مرکز مالی 110 طبقه پینگ‌آن در شهر شنزن بالا رفتند.

راسکلوف به دیلی میل می‌گوید: ترجیح میدهم از یک ارتفاع زیاد سقوط کنم و بمیرم تا اینکه از یک ساختمان چهار طبقه بیفتم و برای بقیه عمرم معلول شوم.

وی افزود: خانواده اش از ماجراجوییهای آنها راضی نیستند و همیشه نگران آنها هستند.

آنها طی سه سال گذشته به بیش از 50 کشور از جمله چین، ژاپن، آمریکا و برزیل سفر کرده و از آسمان خراشهای آنها بالا رفته اند.

در زیر برخی از عجیب ترین و ترسناک ترین سلفی‌های این دو جوان ماجراجو را که صدها متر بالاتر از سطح زمین به ثبت رسیده اند مشاهده می‌کنید. 

 

اندازه تصاویر اینستاگرام , ذخیره تصاویر اینستاگرام را با کیفیت اصلی ترفند , آپلود تصاویر در اینستاگرام

بهترین تصاویر اینستاگرام , تصاویر اینستاگرام , آموزش قرار دادن تصاویر در اینستاگرام از کامپیوتر

 

ارسال تصاویر و ویدیوها از گالری در استوری اینستاگرام ,  آموزش قرار دادن تصاویر در اینستاگرام از کامپیوتر ویندوز 10  , جدیدترین تصاویر اینستاگرام شبنم مقدمی

جدیدترین تصاویر اینستاگرام یوسف تیموری , دانلود تصاویر اینستاگرام در تلگرام , ستاره ها در اینستاگرام

 

ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , بازیگران و تصاویر چهره ها در اینستاگرام , اینستاگرام ستاره ها بازیگران

نقشه تصاویر اینستاگرام , روز پدر ستاره های هالیوود تصاویر , سلفی آخرین ستاره ها

 

سلفی ستاره های سال های پیش برزیل , اینستاگرام ستاره ها , هجوم ایرانی ها به اینستاگرام اوباما تصاویر

آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام instagram تصاویر , تصاویر 360 درجه سلفی , وحشتناکترین عکس سلفی جهان با یک روح تصاویر

 

بازیگران زن در ختم پدر لاله و ستاره اسکندری تصاویر , طلاق ستاره های هالیوودی در سال 2016 تصاویر , تصاویر سه بعدی ترسناک

ستاره های اینستاگرام , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین کجاست؟ تصاویر , نادر بروسلی اینستاگرام اکنون در تیمارستان تصاویر

 

تصاویر 8 پل ترسناک و طولانی جهان , تصاویر شخصیت های ترسناک سه بعدی , نحوه گذاشتن لینک زیر تصاویر اینستاگرام


اخبار گوناگون - ایسنا


ویدیو : سلفی‌های ترسناک دو ستاره در اینستاگرام + تصاویر