سلطانی‌فر کامپیوتر متحرک برای ورزش است : رئیس جمهوری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای ...


رئیس جمهوری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه خود در صحن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی خود برای وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر بر ورزش و مسایل آن کاملا اشراف دارد و یک کامپیوتر متحرک برای ورزش است. خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه خود در صحن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی خود برای وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر بر ورزش و مسایل آن کاملا اشراف دارد و یک کامپیوتر متحرک برای ورزش است.

 دکتر روحانی صبح امروز دوشنبه در جلسه بررسی صلاحبت وزرای پیشنهادی کابینه دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی خود برای وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر از چهره های خدوم و پرتلاش است که در شش استان کشور با مسئولیت‌های مختلف فعالیت داشته است. ضمن این که دو سال هم در سازمان تربیت بدنی به عنوان قائم‌ مقام تجربه داشته است.

وی افزود: سلطانی‌فر تجربه حضور در عرصه ورزش کشور را داشته و در زمینه جوانان هم بسیار فعال بوده و مسئولیت شورای جوانان را در استان‌های مختلف بر عهده داشته است که این هم نشان می‌دهد در این زمینه بیگانه نیست.

رئیس جمهوری ادامه داد: بینش او بینشی توسعه‌ای است. در بحث‌هایی که با یکدیگر داشتیم متوجه شدم که وی کاملا در زمینه ورزش و جوانان صاحب فکر و برنامه است و یک تاریخچه خوب در زمینه ورزش دارد. در واقع سلطانی‌فر یک کامپیوتر متحرک از ورزش است. قطعا کسی که می‌خواهد در زمینه توسعه را مد نظر قرار دهد باید چنین تفکری داشته باشد.

دکتر روحانی همچنین گفت: وی کاملا بر مسایل ورزش اشراف دارد و کارنامه‌اش چه در زمینه استانداری و چه در ورزش موفق بوده است.


ویدیو : سلطانی‌فر کامپیوتر متحرک برای ورزش است