سلحشور: دلم نمی خواهد اسمش را بگویم! : فرج الله سلحشور گفت:«بله؛ من شخص خاصی ...


فرج الله سلحشور گفت:«بله؛ من شخص خاصی مدنظرم هست. کسانی که اطلاعاتی از گذشته داشتند طبیعتا می دانند که این شخص کیست اما دلم نمی خواهد نام ایشان را بگویم». تماشا: فرج الله سلحشور که هر روز در این سایت و آن سایت اثری از حرف های او در زمینه های مختلف می توانید پیدا کنید در تازه ترین اظهارنظرش گفته بود که در جشنواره  امسال از یک ساواکی تقدیر به عمل آمده. البته گفته که منظورم با جمال شورجه و حسین زندباف نیست و به همین خاطر احترام برومند، همسر داوود رشیدی دست به کار شده و نامه تندی در واکنش به این حرف نوشته که در ادامه می خوانید:

این زن حقش را می خواهد , سلحشور , داب اسمش

«این آقای محترم فرج الله سلحشور در اظهاراتشان به مناسبت موفقیت یک فیلم ایرانی در اسکار و انتقاد نسبت به جشنواره و فیلم فجر ناگهان ادعا فرمودند یکی از کسانی که در جشنواره فیلم فجر از او تجلیل شده است ساواکی است! ایشان حتی جرات نکرده اند نام این شخص را ببرند، چون به خوبی می دانند ادعایشان از بیخ و بن غلط است...

البته در یک اقدام شجاعانه آقای شورجه و آقای حسین زندباف را مستثنا نموده اند. حالا می ماند آقای داوود رشیدی، آقای بزرگ نیا و آقای زرین دست. ای کاش آن قدر شهامت داشتند که نام شخص مورد نظرشان را قید می کردند تا ببینیم کسی که ادعای مسلمانی دارد چطور می تواند به شخصیت های مورد احترام جامعه اتهام های ناروا وارد کند.

در حال حاضر ایشان مثل یک بچه شده اند که هرچه می کنند و هرچه می گویند یک بزرگ تر به ایشان تذکر نمی دهد. اول هنرپیشه ها را مورد اهانت و تمسخر قرار می دهند. بعد به جامعه زنان هنرمند لقب های فاخر عطا فرمودند... حالا کار به جایی رسدیه که به شخص وزیر، معاونت سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر بی احترامی می کنند یعنی این آقایان می آ یند از یک ساواکی تجلیل کنند؟!

بعد از سی و دو سال مسوولان ما نمی دانند شخص مورد نظر ایشان که اتفاقا برعکس این آقا که برای توده مردم ناشناخته هستند، مورد احترام و شناخت جامعه است، ساواکی است؟!»

در این مورد با فرج الله سلحشور تماس گرفتیم که نظرشان را بپرسیم. از ایشان پرسیدیم که آیا منظورشان از شخص ساواکی کاملا معلوم است و آن شخص کیست که او در این باره به تماشا گفت:«بله؛ من شخص خاصی مدنظرم هست. کسانی که اطلاعاتی از گذشته داشتند طبیعتا می دانند که این شخص کیست اما دلم نمی خواهد نام ایشان را بگویم».

سلحشور در سال 90 در موارد بسیار و متعددی اظهارنظر کرد. به همین خاطر از او پرسیدیم که فکر می کند در تمام مواردی که او اظهارنظر کرده محق بوده که در پاسخمان گفت:«حق همیشه با علی (ع) و اولاد علی (ع) است و من حرفی برای گفتن ندارم».

سلحشور در پایان درباره اینکه اگر دادگاه تشکیل شود می تواند از این اظهارنظر دفاع کند یا نه هم گفت:«حالا می بینید!»


ویدیو : سلحشور: دلم نمی خواهد اسمش را بگویم!