سلام نظامی یاوری به علی کریمی : بعد از پایان مسابقه محمود یاوری از کریمی تمجید ...


بعد از پایان مسابقه محمود یاوری از کریمی تمجید کرد و مدعی شد بیخود نیست که او تبدیل به یک اسوه و اسطوره در فوتبال ایران شده است. این تعاریف برعکس حرف هایی بود که یاوری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مورد علی دایی زد. دلیل تمام این صحبت ها رعایت بازی جوانمردانه بود. روزنامه تماشا: بعد از پایان مسابقه محمود یاوری از کریمی تمجید کرد و مدعی شد بیخود نیست که او تبدیل به یک اسوه و اسطوره در فوتبال ایران شده است. این تعاریف برعکس حرف هایی بود که یاوری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مورد علی دایی زد. دلیل تمام این صحبت ها رعایت بازی جوانمردانه بود.

در جریان بازی تیم های تراکتورسازی و مس کرمان، علی کریمی در صحنه ای که تیمش موقعیت نسبتا خوبی هم داشت توپ را به خاطر رعایت بازی جوانمردانه به بیرون زد تا به وضعیت بازیکن حریف که روی زمین افتاده بود رسیدگی شود. همین صحنه باعث احترام یاوری به کریمی شد.

فیروز کریمی در لباس نظامی , کلیپ سحر قریشی نیکی کریمی سلام , سلام

البته به نظر می رسد سرهنگ در ستایش معنی دارش از جادوگر عمدی داشته و می خواست لج دایی را دربیاورد. در سه سال اخیر یاوری دو بار بازیکنان پرسپولیس به سرمربیگری دایی را متهم کرده که منصفانه بازی نمی کنند.

سرهنگ بعد از بازی اخیر پرسپولیس و مس به طعنه گفته بود دیگر به دایی سلام نظامی نمی دهد. او جمعه شب با قرار گرفتن در آغوش دشمن دایی، سلام نظامی اش را وقف علی کریمی کرد!


ویدیو : سلام نظامی یاوری به علی کریمی