سقوط «F-16» مقابل چشمان اوباما +عکس : یک جنگنده آمریکایی پس از شرکت در نمایش ...


یک جنگنده آمریکایی پس از شرکت در نمایش هوایی مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نیروی هوایی با حضور رئیس جمهوری این کشور، سرنگون شد. وب سایت مشرق: یک جنگنده آمریکایی پس از شرکت در نمایش هوایی مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نیروی هوایی با حضور رئیس جمهوری این کشور، سرنگون شد.

مسئولان آمریکایی شامگاه پنج شنبه از سرنگونی یک جنگنده مدل «اف ۱۶» عضو تیم آکروجت «تاندربردز» این کشور خبر دادند که پیش از حادثه در نمایش هوایی ویژه مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نیروی هوایی آمریکا که باراک اوباما، رئیس جمهوری این کشور در افتتاحیه آن سخنرانی کرد، شرکت کرده بود.

در همین راستا نیز، نیروی هوایی آمریکا با اعلام این که حادثه سرنگونی جنگنده مذکور در یک زمین کشاورزی واقع در هشت کیلومتری پایگاه هوایی «پترسون» در شهر «کلرادو اسپرینگز» در مرکز ایالت کلرادو در مرکز این کشور روی داده، خاطر نشان ساخت که خلبان هواپیما با استفاده از چتر نجات جان سالم به در برده و دچار هیچ گونه آسیبی نشده است.

چگونه از چشمان خود در مقابل گوشی محافظت کنیم؟ , قتل مدل معروف مکزیکی مقابل چشمان خانواده اش , قتل مدل معروف مکزیکی مقابل چشمان خانواده اش عکس

اوباما , باراک اوباما , سقوط هواپیما

میشل اوباما , نامه احمدی نژاد به اوباما , سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر

سقوط هواپیما برزیل , سقوط بالگرد , سقوط آزاد

دختر اوباما , سقوط هلی کوپتر , اوباما ترامپ


ویدیو : سقوط «F-16» مقابل چشمان اوباما +عکس