سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند : انرژی و حوصله‌ای که برای سفر کردن ...


انرژی و حوصله‌ای که برای سفر کردن با بچه‌های کوچک مورد نیاز است بعضی از والدین را به این فکر می‌اندازند که یا به کلی از سفر کردن صرف نظر کنند یا با سپردن بچه به دست کسی، دو نفری به سفر بروند. وب سایت نی نی بان: بوی سال نو که می‌آید با خودش کلی شور و تغییر و برنامه‌ریزی همراه می‌آورد. برنامه‌ریزی برای تعطیلاتی که تمام اعضای خانواده می‌توانند کنار هم باشند و لحظات خوشی را با هم بگذرانند.

سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند
 
تعطیلات , تعطیلات رسمی 95 , تعطیلات رسمی

بوی سال نو که می‌آید با خودش کلی شور و تغییر و برنامه‌ریزی همراه می‌آورد. برنامه‌ریزی برای تعطیلاتی که تمام اعضای خانواده می‌توانند کنار هم باشند و لحظات خوشی را با هم بگذرانند. سفر، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها برای این روزهاست. اما برای زوج‌های بچه‌دار، سفر کردن با وجود کودک با تردید و اماواگرهایی همراه است. انرژی و حوصله‌ای که برای سفر کردن با بچه‌های کوچک مورد نیاز است بعضی از والدین را به این فکر می‌اندازند که یا به کلی از سفر کردن صرف نظر کنند یا با سپردن بچه به دست کسی، دو نفری به سفر بروند. شاید آنها فکر می‌کنند که کودک‌شان کوچک‌تر از آن است که از این تجربه چیز زیادی درک کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دلایل ابتلای کودک به اوتیسم

تعطیلات رویایی , تعطیلات رسمی 1395 , آژانس تعطیلات رویایی

روی پنجه پا راه می‌رود و با وجود عبور از سه‌ سالگی، زبان باز نمی‌كند. پدر و مادر نگران، تصور می‌كنند ناشنوایی دلیل زبان‌بسته بودن كودك‌شان است اما تست‌های شنوایی‌سنجی می‌گوید گوش‌های كودك سالم است. رفتارهای تكراری‌اش با بزرگ‌تر شدن او بیشتر به چشم می‌آید؛ توی چشم كسی نگاه نمی‌كند، اسمش را نمی‌گوید و گاهی خودزنی می‌كند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رژیم غذایی برای افزایش قدرت باروری

لیست تعطیلات رسمی سال 1395 , تعطیلات آخر هفته , تعطیلات رسمی سال 95

داشتن قدرت باروری مناسب برای همه یا حداقل اكثریت انسان‌ها مهم است اما هرازگاهی اخباری نگران‌كننده درباره تاثیرات مخرب مسائل مختلف بر قدرت باروری و بارداری می‌شنویم. به راستی كدام این هشدارها  واقعیت دارند و راه‌های مناسب برای اینكه قدرت باروری خود را حفظ كنیم، چیست؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مراقبت از نی نی، چند راهنمایی ساده

تعطیلات سال 95 , تعطیلات رسمی ایران , تعطیلات شهریور 95

هر مادری که به تازگی صاحب فرزند شده و به کوچولوی تازه واردش شیر می‌دهد، می‌داند که هیچ‌چیز مثل در آغوش گرفتن و شیر دادن به کودک لذت‌بخش نیست اما مادران تازه کار مهارت لازم برای نگهداری و مراقبت از کودک را ندارند چون آگاهی چندانی درباره حالات طبیعی و غیرطبیعی نوزاد ندارند. یکی از مشکلات شایع بین بیشتر نوزادان استفراغ بعد از شیر خوردن است. بعضی از والدین کودک وقتی با استفراغ کودک‌شان مواجه می‌شوند دستپاچه شده و بلافاصله به پزشک مراجعه می‌کنند و به‌دنبال راه چاره‌ای برای این مشکل می‌گردند؛ برعکس بعضی والدین فکر می‌کنند استفراغ بعد از شیر خوردن یک امر کاملا طبیعی است. اما چطور می‌توان فهمید اصل موضوع کدام است؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ناباروری‌ از نوع شهری!

تعطیلات رسمی آذر 95 , مجردها بخوانند , تعطیلات زمستانی مدارس

نتیجه پژوهشی در آمریکا نشان می‌دهد زنانی که در کنار بزرگراه‌های پر از آلودگی و ترافیک‌های دودزا زندگی می‌کنند، بیشتر از زنانی که در آب‌وهوای پاک زندگی می‌کنند دچار ناباروری می‌شوند. پژوهشگران بیش از ۳۶ هزار زن و محل سکونت‌شان را در فاصله سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳ مورد بررسی قرار دادند که در طول مدت مطالعه حدود دوهزار و۵۰۰ مورد از ناباروری زنانی خبر داد که در مناطق آلوده زندگی می‌کردند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : سفر در تعطیلات عید، بچه‌دار ها بخوانند