سفر به چهار ‌بهار : سیستان و بلوچستان را می‌توان نیمه گمشده گردشگری ایران ...


سیستان و بلوچستان را می‌توان نیمه گمشده گردشگری ایران نامید.این استان و به ویژه چابهارش آنقدر زیباست كه حتی اگر یك ماه در آن بمانید سیر نمی‌شوید. تماشا: سیستان و بلوچستان را می‌توان نیمه گمشده گردشگری ایران  نامید.این استان و به ویژه چابهارش آنقدر زیباست كه حتی اگر یك ماه در آن بمانید سیر نمی‌شوید.

 به شهادت تمام كسانی كه به سیستان و بلوچستان به ویژه چابهار سفر كرده اند،‌ جنوب شرقی‌ترین استان كشور یكی از زیباترین‌، بكرترین و ناشناخته‌ترین  استان‌های كشور است. حتی جا دارد كه یك ماه هم در این استان بمانید و  زیبایی‌های آن را بیشتر ببینید. روستای رمین و روستای تیس در منطقه آزاد چابهار از جمله جاهای دیدنی این استان است كه اغلب تورهای گردشگری مسافرانشان را به آنجا می‌برند.

بهار , بهار نارنج , بهار ارجمند

رمین یكی از روستاهای بزرگ چابهار واقع در دهستان «كمبل سلیمان» بخش مركزی این شهرستان جنوبی استان سیستان و بلوچستان است. این روستا در هفت كیلومتری بندر چابهار از نزدیك‌ترین روستاهای صیادی به این شهر است و از سمت شرق از طریق جاده ساحلی بنادر صیادی بریس، پسابندر و خلیج گواتر را به شهر منتهی می‌سازد. روستای رمین از شمال به كوه‌های روستای تیس كوپال از غرب به چابهار و از جنوب به دریای عمان محدود می‌شود.

سکه بهار آزادی , گل همیشه بهار , شعر بهار

 روستای رمین در كنار دریای نیلگون عمان دارای محله‌های عثمان‌آباد، گلبهار، رمین مركزی و گلشن‌آباد است. خور قدیم، نوار ساحلی «كلات رود» كه از یك طرف به دریا و از طرف دیگر با صخره‌های بسیار و ماسه‌های طلایی به تالاب لیپار منتهی می‌شود، از جاذبه‌های طبیعی این روستا به شمار می‌آیند.  كوه‌های مینیاتوری یا «مریخی» اطراف روستا با مناظر بسیار زیبا در یك طرف جاده و طرف دیگر آن دریا و تراش‌ها و برش‌های ناشی از فرسایش و واریزه‌های آن و رنگ سفید این كوه‌ها چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌كند.

قیمت سکه بهار آزادی , سه در چهار , فصل بهار

تماشای مناظر كوه‌های بزرگ و كوچك بسیار با شكل خارق‌العاده و حرارت هوا و غبار شرجی حاصل از آن، انسان را به یاد مناظر خیالی و رویایی از كرات آسمانی می‌اندازد و برای لحظاتی احساس می‌كند در مریخ به سر می‌برد. درخت كهنسال «مكر زنان » كه محلی‌ها آن را با نام «كرگ» می‌خوانند با قدمت بیش از  ۵۰۰ سال در مركز روستا و در ضلع جنوبی آن در مجاورت گورستان، یكی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

همیشه بهار , چهار , جعبه بهار

ملک الشعرای بهار , حمام چهار فصل , خواص بهار نارنج

سکه تمام بهار آزادی , ملک الشعرا بهار , چهار تخمه

نوار ساحلی كلات رود یكی از نقاط دیدنی در شهرستان چابهار است كه با وسعت ۱۰ هكتار در نوار ساحلی دریای عمان در دامنه تپه‌های ماسه‌ای با چشم‌اندازهای زیبا پذیرای مسافران و گردشگران این منطقه است. تالاب لیپار یكی از بزرگ‌ترین تالاب‌ها در سطح استان سیستان و بلوچستان در چهار كیلومتری روستای رمین قرار دارد و به شكل یك سد طبیعی آب‌های سرگردان اطراف را در خود جمع كرده است. این تالاب محل رویش انواع درختچه‌های حرا، گز و چش است كه مناظر بسیار چشم‌نوازی را خلق كرده‌اند.

بهار سومخ , عرق بهار نارنج , چهار راه ولیعصر
شرایط تور

 تورهای دو شب و سه روز

اقامت در هتل چهار ستاره، اتاق دو تخته 615 هزار تومان،‌ اتاق سه تخته 585 هزار تومان  و تخت اضافه 56 هزار تومان  و همین‌طور اقامت در هتل آپارتمان دو ستاره در اتاق دو تخته 570 هزار تومان، اتاق سه تخته 565 هزار تومان  و تخت اضافه 55 هزار تومان خواهد بود.

 تور سه شب  و چهار روز

اقامت در هتل چهار ستاره، اتاق دو تخته 670 هزار تومان،‌اتاق سه تخته 620 هزار تومان و تخت اضافه 58 هزار تومان‌ و همین‌طور اقامت در هتل آپارتمان دو ستاره در اتاق دو تخته 600 هزار تومان،‌اتاق سه تخته 590 هزار تومان و تخت اضافه 570 هزار تومان است


ویدیو : سفر به چهار ‌بهار