سفر به دنیای نینجاهای مبارز : معرفی جدیدترین و البته جالب‌ترین اسباب‌بازی‌های ...


معرفی جدیدترین و البته جالب‌ترین اسباب‌بازی‌های روز دنیا در برندهای مختلف می‌تواند یک راهنمای قابل اطمینان برای پدر و مادرها در خرید اسباب‌بازی‌های با استاندارد جهانی برای فرزندانشان باشد. این بار جدیدترین محصول لگو را به شما معرفی می‌کنیم که البته برای پسربچه‌ها جذابیت بیشتری دارد.

دنیای اقتصاد , دنیای تکنولوژی , روزنامه دنیای اقتصاد

معرفی جدیدترین و البته جالب‌ترین اسباب‌بازی‌های روز دنیا در برندهای مختلف  می‌تواند یک راهنمای قابل اطمینان برای پدر و مادرها در خرید اسباب‌بازی‌های با استاندارد جهانی برای فرزندانشان باشد. این بار جدیدترین محصول لگو را به شما معرفی می‌کنیم که البته برای پسربچه‌ها جذابیت بیشتری دارد.

نینجاهای لگو یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی هستند که در ژانویه 2011 به بازار آمدند. تولیدات اولیه با بیش از 20 مجموعه نینجا شامل دراگون‌ها، اسکلت‌ها و البته خود نینجاها در دسترس مشتریان علاقه‌مند قرار گرفت. بازی نینجا در حقیقت نوعی مبارزه است که می‌تواند به یک بازی دو نفره یا به یک مبارزه بین دو تیم که هرکدام می‌توانند متشکل از چند نفر باشند تبدیل شود. در این بازی از عروسک‌های کوچک نینجا با اسلحه‌های مخصوص‌شان استفاده می‌شود. این بازی همچنین قابلیت این را دارد که با کارت‌های مبارزه‌ای نینجاها تغییر شکل دهد و به نوع دیگری مورد استفاده قرار بگیرد. این نینجاها البته خود دارای داستان جداگانه‌ای هستند که در این مطلب به اختصار به آن اشاره می‌کنیم.



تک شو اخبار داغ دنیای فناوری , دنیای خودرو , دنیای عروسی

 این داستان حول محور 4 نینجای قدرتمند چرخ می‌خورد؛ نینجای آبی که جی نام دارد، نینجای قرمز به اسم کای، نینجای سیاه به نام کول و نینجای سفید که زین نامیده می‌شود. این نینجاها از دوران کودکی تحت تربیت رییس خود به نام سنسی بو قرار داشتند و تعلیمات به خصوصی را برای تبدیل شدن به نینجاهای ماهر از سر گذراندند.

اصل داستان از اینجا شروع می‌شود که اولین استاد نینجا 4 اسلحه طلایی جادویی اختراع می‌کند که از قدرت خارق‌العاده‌ای برخوردار هستند و هیچ‌کس جز خود استاد از دانش استفاده از این قدرت‌ها که در چهار سلاح طلایی وجود دارد، اطلاعی ندارد. بعد از آن است که دو پسر استاد قسم می‌خورند که از این 4 اسلحه طلایی محافظت کنند تا دست هیچ‌کس به آنها نرسد.

دنیای مجازی , دنیای بازی , دنیای تبلیغات



تصویر دنیای هنر , دنیای فناوری , در دنیای تو ساعت چند است

 برادر بزرگتر اما در نهایت تحت تاثیر تاریکی‌ها قرار می‌گیرد و به جای همراهی برادرش در تقابل با او و البته برای به دست آوردن اسلحه‌های جادویی طلایی راه کاملا متفاوتی را در پیش می‌گیرد و در قالب دشمن در می‌آید. برادر بزرگتر (دشمن) با نام لرد گارمادون توسط برادر کوچکترش که مسوول حفظ اسلحه‌هاست به جایی دوردست تبعید می‌شود. برادر جوان‌تر سنسی‌بو است که در واقع استاد چهار نینجای اصلی این داستان است. این بین جنگ‌های متعددی بین دو برادر و لشکریان آنها انجام می‌شود چه اینکه لردگارمادون ارتشی از اسکلت‌ها را برای مبارزه و به قصد به دست آوردن سلاح‌های طلایی جادویی تشکیل می‌دهد.



دنیای تصویر , دنیای خبر , دنیای مد

 نینجاها توسط استاد خود راهکارهای استفاده از قدرت 4 المان زمین، آتش، یخ و رعد و برق را به خوبی فرا گرفته‌اند تا در مقابل اسکلت ها برای محافظت از اسلحه‌های جادویی طلایی، جنگ کنند. ادامه داستان مبارزه‌های بین دو گروه است که می‌توان آن را به مبارزه بین خیر و شر تعبیر کرد.

دنیای ژوراسیک , دنیای حیوانات , دنیای



دنیای لباس , دنیای هنر , دنیای سلامت

بازی نینجاها
برای استارت این بازی باید دو نفر در مقابل هم قرار بگیرند. هر یک از بازیکنان به یک نینجا، 3 اسلحه، یک چرخشگر و چهار کارت استراتژی مبارزه نیاز دارد. برای انجام یک دور مبارزه اسلحه‌ای را در دست نینجای خود بگذارید و آن را در چرخشگر نصب کنید. اسلحه را با فکر خودتان طوری در دست نینجا قرار دهید تا هم به حریف ضربه بزند و هم اینکه اسلحه از دست نینجای خودتان خارج نشود. فقط از یک محافظ سر می‌توانید استفاده کنید. (کلاه یا ماسک) و اگر محافظ خود را از دست بدهید دیگر تا پایان بازی قادر به نصب دوباره آن نخواهید بود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به نحوه کامل بازی به دست بیاورید، می‌توانید به سایت لگو مراجعه کنید.



دنیای روانشناسی , دنیای بورس , دنیای سینما

شخصیت‌های بازی نینجا
به غیر از شخصیت‌هایی که از آنها نام برده شد در این داستان یک شخصیت زن نینجا به نام نایا وجود دارد که هدفش مبارزه با لرد گارمادون بر لذت است که در واقع توسط 4 نینجای اصلی ترغیب شده تا در راه حفظ اسلحه‌های طلایی جادویی به آنها کمک کند. این بین برخی از شخصیت‌های اسکلت‌ها با نام‌های چاپوف، بانزای، خراکجاو، کرازی هم هستند که در تقابل با شخصیت‌های مثبت این داستان مبارزه می‌کنند.


ویدیو : سفر به دنیای نینجاهای مبارز