سفری لذت بخش به جزایر فارو : در اقیانوس اطلس شمالی، بین نروژ و ایسلند، جزایر ...


در اقیانوس اطلس شمالی، بین نروژ و ایسلند، جزایر بسیار زیبایی به نام جزایر فارو وجود دارند که با طبیعت بکر و منحصر به فرد خود توجه همه را به سوی خود جلب می کنند. مجمع الجزایر فارو بخشی از مناطق خودگردان دانمارک است که از ۱۸ جزیره تشکیل شده است. وب‌سایت ارک توریسم: در اقیانوس اطلس شمالی، بین نروژ و ایسلند، جزایر بسیار زیبایی به نام جزایر فارو وجود دارند که با طبیعت بکر و منحصر به فرد خود توجه همه را به سوی خود جلب می کنند. مجمع الجزایر فارو بخشی از مناطق خودگردان دانمارک است که از ۱۸ جزیره تشکیل شده است.

پایتخت این مجمع الجزایر، توشهاون بوده و بزرگترین جزیره آن، استریموی نام دارد. جزایر فارو در لغت به معنای جزایر گوسفند می باشد.

جمعیت جزایر فارو بیش از پنجاه هزار نفر است که شغل بیشتر آن ها ماهیگیری می باشد. اقتصاد محلی این جزایر به شدت به صنعت دریایی وابسته است.

جزایر فارو , کشتار نهنگ های جزایر فارو , خلاصه بازی جزایر فارو 0 6 پرتغال

چشم انداز منحصر به فرد و موقعیت خاص جزایر فارو با ترکیبی از خورشید، ابرها، علفزارها، صخره ها و دریا، عکاسان بسیار زیادی را به سوی خود فرا می خواند.

یکی از ویژگی های جالب جزایر فارو، بی درخت بودن آن است، در عوض منظره چشم نواز علفزارهای آن همچون فرشی سبز جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده است.

از دیگر ویژگی های این جزایر، خانه های چوبی شهر توشهاون است که سقف آن ها با چمن پوشیده شده اند. این خانه های دوست داشتنی زیبایی شهر را دو چندان می کنند. قدیمی ترین این خانه ها ۵۰۰ سال پیش ساخته شده است.

ابرهای این جزیره نیز بسیار معروف است زیرا ابرها برای مدت های طولانی و به دلایل نامعلوم بر بالای سر این جزیره باقی می مانند و یکی از محبوب ترین نقاط دنیا را برای عکاسی فراهم می کنند.

وقتی صحبت از جزایر فارو می شود احتمالا یاد قتل عام نهنگ ها می افتید. سنتی بسیار وحشتناک که بیش از ۱۲۰۰ سال قدمت دارد. مردم جزایر فارو به پیروی از سنت دیرینه خود، نهنگ ها و دلفین ها را به ساحل آورده و آن ها را با چاقو، نیزه و سایر وسایل برنده قتل عام می کنند. طوری که رنگ آب دریا به قرمز تبدیل می شود. صید نهنگ ها برای اهداف تجاری نبوده و هیچ کس نمی تواند آن ها بفروشد، آن ها می توانند گوشت حاصل را بین اعضای جامعه محلی تقسیم کنند. مردم محلی در گذشته از گوشت نهنگ برای تغذیه خود استفاده می کردند ولی در حال حاضر به دلیل وجود جیوه و دیگر مواد سمی در آن، از خوردن گوشت آن خودداری می کنند.

بازی جزایر فارو ریال , جزایر قناری , جزایر کوک

با وجود این سنت ناراحت کننده، جزایر فارو از لحاظ جاذبه های طبیعی بسیار قابل توجه است که همه ساله گردشگران و عکاسان زیادی برای بادید از آن ها راهی این جزایر می شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا سفری لذت بخش به جزایر فارو را تجربه کنید.

کامپیوتر سفری خودرو چیست , میا فارو , جزایر مالدیو

جزایر بالی , فارو , جزایر هاوایی

جزایر خلیج فارس , جزایر بورا بورا , جزایر کاراییب

جزایر تایلند , جزایر یونان , جزایر مارماریس

زیباترین جزایر جهان , جزایر دیدنی یونان , جزایر موریس

جزایر قناری کجاست , جزایر سیلی , جزایر گالاپاگوس

مجمع الجزایر فارو , جزایر عجیب , جزایر شگفت انگیز جهان

وسایل سفری , سفری خاطره انگیز و , آبشارهای زیرآبی جزایر موریس

جزایر کلیور , سفری به اصفهان , جزایر سوید

تور سفری چگونه است , سفری به قرون وسطی با معماری های شگفت انگیز , جزایر دیدنی بندرعباس

جزایر لوفوتن نروژ , جزایر ایرانی خلیج فارس را بشناسید , جزایر زیبا و خاص دنیا

جزایر شیطان , جزایر پاتایا , چمدان سفری

سفری باورنکردنی به سرزمینی کشف شده زیر زمین , جزایر موجود در خلیج فارس , جزایر زیبای کوک

کامپیوتر سفری توسان , جزایر مصنوعی دبی , سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

جزایر مرجانی مالدیو , جزایر سوسایتی , کامپیوتر سفری خودرو یعنی چه

جزایر سوالبارد , کامپیوتر سفری خودرو چیست گزینه trip , منبع جزایر قناری

جزابر فارو ریال , نخ و سوزن سفری , جزایر بوشرویل مونترال


ویدیو : سفری لذت بخش به جزایر فارو