سعید پیر دوست: جایگاه هنرمندان از بین رفت : سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون ...


سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص راز ماندگاری هنرمندان گفت: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد. روزنامه صبا: سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون  در خصوص راز ماندگاری هنرمندان اظهار داشت: عوامل بسیاری موجب ماندگاری هنرمندان خواهد شد.

 درستی در کار، داشتن حجب و حیا و حرمت پیشکسوتان را نگه داشتن موجب ماندگاری و موفقیت هنرمندان می‌شود. متاسفانه بسیاری از هنرمندان پیشکسوت ما مثل جمشید مشایخی، علی نصیریان و عزت الله انتظامی فراموش شده‌اند.

وی ادامه داد: جایگاه هنرمندان قدیمی از بین رفته است و یک سری جوان وارد این عرصه شده، من مخالف حضور جوانان در این حیطه نیستم، اما خوب است که حواسمان به پیشکسوتان هم باشد.

cinemakhabar سعید پیر دوست , سعید عزت اللهی و دوست دخترش , سعید طوسی

من پس از پنجاه سال فعالیت بازیگری هیچ جایگاهی ندارم و فراموش شدم.

بازیگر مجموعه طنز«شب‌های برره» با اشاره به این که تحصیلات در حرفه بازیگری مهم است، گفت: هر کسی در هر حرفه‌ای فعالیت می‌کند چنان چه سواد آن کار را داشته باشد، موفق خواهد بود و تحصیلات پشتوانه خوبی برای هر فعالیت است. در عرصه بازیگری علاوه بر آموزش و تحصیلات، تجربه کسب‌کردن و داشتن فیزیک مناسب موثر و لازم است.

پیردوست در خصوص دلایل کم کاری خود در سال‌های اخیر، عنوان کرد: مسائل مالی، نبود قصه و فیلمنامه خوب از مهمترین دلایل کم کاری من در سال‌های اخیر بوده است. متاسفانه در دو اثر نقش‌آفرینی کردم که هنوز پخش نشده است و دستمزدی هم دریافت نکردم.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان به بازیگری مطرح کرد: برای فعالیت در عرصه بازیگری باید استعداد ذاتی داشت. جوانان علاقه‌مند به این حیطه باید با کسب تجربه و حضور در کلاس‌های آموزشی به یادگیری بپردازند و از این فنون استفاده کنند.


ویدیو : سعید پیر دوست: جایگاه هنرمندان از بین رفت