سر الکس فرگوسن سر انجام بازنشسته شد : سرانجام پس از 27 سال حضور در اولدترافورد، ...


سرانجام پس از 27 سال حضور در اولدترافورد، فرگوسن 71 ساله از تصمیم خود برای ترک سرمربی‌گری شیاطین سرخ خبر داده است. فرگوسن دو مسئولیت جدید در باشگاه بر عهده خواهد گرفت و گزینه‌هایی برای جایگزینی وی مطرح شده است. تابناک: سرانجام پس از 27 سال حضور در اولدترافورد، فرگوسن 71 ساله از تصمیم خود برای ترک سرمربی‌گری شیاطین سرخ خبر داده است. فرگوسن دو مسئولیت جدید در باشگاه بر عهده خواهد گرفت و گزینه‌هایی برای جایگزینی وی مطرح شده است.

باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است که سر الکس فرگوسن سرمربی این تیم در پایان این فصل بازنشست خواهد شد.

رسانه‌های انگلیس اعلام کرده‌اند که فرگوسن در این باره گفته است که: «بازنشستگی تصمیمی بود که من در مورد آن اندیشه زیادی کردم و برای من آسان نبود. اکنون زمان درست است».

«برای من مهم بود که مجموعه را در قویترین شکل آن ترک کنم و من فکر می‌کنم این کار را انجام داده‌ام. کیفیت تیمی که لیگ امسال را برد و توازن بین سن بازیکنان آن، ادامه موفقیت‌ها را در بالاترین سطح در بر خواهد داشت و در عین حال، سازماندهی جوانان تضمینی بر تداوم آینده درخشان باشگاه است.»

الکس فرگوسن , سر الکس فرگوسن , عکس های از الکس فرگوسن

«امکانات آموزشی ما در بین بهترین‌های جهان است و اولدترافورد در سطح جهان پیشرو است. در آینده من با افتخار، دو مسئولیت مدیریت و سفیر باشگاه بودن را بر عهده می‌گیرم»

گفته می‌شود برنامه‌های دیروز بازیکنان تحت تاثیر خبر اعلام احتمالی تصمیم الکس فرگوسن پیش از بازی روز یک‌شنبه منچستر یونایتد و سوانسی در اولدترافورد قرار گرفته است.

در همین حال مقامات باشگاه به دنبال جانشینی برای مرد اسکاتلندی هستند که در دوره حضور خود در منچستر، 13 عنوان قهرمانی لیگ انگلیس، دو عنوان لیگ قهرمانان اروپا، یک بار جام برندگان جام، پنج بار جام حذفی و چهار بار جام اتحادیه را برای این باشگاه به ارمغان آورده است. در ماه فوریه سال جاری اد وودوارد مدیر اجرایی آتی یونایتدها گفته است که برنامه‌هایی برای زمان بازنشستگی فرگوسن وجود دارد


ویدیو : سر الکس فرگوسن سر انجام بازنشسته شد