سری جدید «خاطرات یک خون آشام» : پل وسلی و یان سامر هالدر، ستارگان سریال «خاطرات ...


پل وسلی و یان سامر هالدر، ستارگان سریال «خاطرات یک خون آشام» (The Vampire diaries) اقرار کرده‌اند که فصل هفتم این مجموعه پرطرفدار، در قیاس با سری‌های قبلی آن فضایی تیره دارد. بانی فیلم: پل وسلی و یان سامر هالدر، ستارگان سریال «خاطرات یک خون آشام» (The Vampire diaries) اقرار کرده‌اند که فصل هفتم این مجموعه پرطرفدار، در قیاس با سری‌های قبلی آن فضایی تیره دارد.

فصل هفتم این سریال که از هفتم اکتبر امسال (15 مهر) آغاز شده تا اواخر پاییز ادامه خواهد داشت و نخستین سیزنی است که بدون حضور نینا دوبرو بازیگر نقش الینا گیلبرت به پخش می‌رسد. هر چند پل وسلی بازیگر نقش استفان سالواتوره گفته این غیبت، تصمیمی هماهنگ شده بوده است و نمی‌توان تعبیر کنار گذاشتن را برای آن به کار برد.

 وسلی گفت: «باید به صراحت بگویم با فراغ بال و انرژی زیادی به استقبال این تغییر رفتیم. فکر می‌کنم ما با این تغییر در قصه فصل جدید به خوبی کنار آمدیم و قدم در راه کشف فضاهای تازه‌ای گذاشتیم. الینا از داستان رفته، این درست، ولی بروز چنین اتفاقاتی در سریال‌ها طبیعی است. مثلث عشقی جذاب ایجاد شده میان کاراکترهای دیمون، استفان و الینا در این سریال بار دراماتیک بسیار زیادی داشت و خیلی از تماشاگران را جذب داستان کرد، اما حالا ما نمی‌خواهیم تا آنان از مجموعه دلسرد شوند و تماشای آنرا رها کنند. این سریال نیاز به یک تحول تازه و اساسی داشت که احساس می‌کنم با انجام آن، توانسته‌ایم ابعاد خوبی را به قصه اضافه کنیم».

خاطرات خون آشام فصل 8 ویکیپدیا , جدایی نینا دوبرو خاطرات خون آشام , دانلود آهنگ جدید

یان سامر هالدر هم در این باره گفته است: «حالا شرایطی داریم که الینا گیلبرت از میستیک فالز (محل وقوع قصه سریال) از ما جدا شده است؛ هر چند ما می‌خواستیم که داستان همچون فصل‌های اول و دوم مملو از هیجان، تفریح و لطافت باشد. البته در این فصل هم شاهد ابعادی انسانی در خط قصه اصلی هستیم و واقعاً داستان‌هایی بزرگ را به تصویر خواهیم کشید که برای جلوگیری از افشای آنها نمی‌توانم توضیح بیشتری بدهم».

پل همچنین گفته که در این فصل رابطه میان برادران داستان، یعنی استفان و دیمون به کشاکش و تقلایی طولانی خواهد کشید، چرا که پای مادرشان لیلی (با بازی آنی ورچینگ) به طرز غریبی به قصه باز خواهد شد.

پل گفته است: «مادر این دو برادر با انگیزه نفاق افکنی در صدد جدا کردن‌شان بر می‌آید. حتماً برای شما هم عجیب است که چطور یک مادر می‌تواند چنین رفتاری را داشته باشد. به ویژه آنکه استفان علاقه زیادی به مادرش دارد و این زن با استفاده از همین حربه خود را میان دو برادر خواهد انداخت». این بازیگر 33 ساله می‌افزاید: «رابطه میان این دو برادر و مادرشان بر پایه بی‌اعتمادی ناشی از بی‌مهری او شکل گرفته است و آندو به واسطه آنکه مادرشان رهایشان کرده حس خوبی نسبت به او ندارند.

البته به هر حال این را هم در نظر داشته باشید این زن مادرشان است و طبیعتاً گونه‌ای از مهر مادری در دل دو برادر جای دارد. ضمن اینکه دیمون بیش از برادرش نسبت به مادرشان بدگمان و منفی باف است و در برخورد با او احتیاط می‌کند». این بازیگر با دعوت تماشاگران به اینکه حتماً قسمتهای پیش رو را به خاطر جذابیت و مفرح بودن آن تماشا کنند، افزوده: «بر خلاف دیمون، استفان امیدوار است مادرش زن خوبی باشد، در حالی که می‌بینیم در پایان این زن یک روانی جلوه می‌کند».

سری جدید این سریال به تازگی در شبکه ITV روی آنتن رفته است.


ویدیو : سری جدید «خاطرات یک خون آشام»